لیونل مسی، دلیل اصلی جذب بازیکنان سابق بارسلونا در اینترمیامی

لیونل مسی، دلیل اصلی جذب بازیکنان سابق بارسلونا در اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس خیرهای ضد و نقیض به نظر می‌رسد لیونل مسی یکی دیگر از هم‌تیمی‌های سابق خود در بارسلونا را هم قرار است به اینتر‌میامی بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیگ MLS در حال حاضر با اضافه شدن مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیس سوارز، به عنوان یکی از لیگ‌های معتبر جهان شناخته می‌شود. گمانه‌زنی های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد هجوم ستاره‌های سابق بارسا در فلوریدا به همین‌جا متوقف نخواهد شد. سرجی روبرتو، کاپیتان فعلی بارسلونا هم سوژه شایعات برای پیوستن به اینترمیامی بوده، در حالیکه فیلیپه کوتینیو بازیکن ملی‌پوش برزیلی هم اکنون در صدر خبرهای نقل و انتقالات و سفر به ایالات متحده و بازی در کنار یاران قدیمی است. این بازیکن 31 ساله در حال حاضر به صورت قرضی در الدحیل قطر توپ می‌زند و استون ویلا به او اجازه داده تا فصل 2024-2023 را خارج از انگلیس سپری کند.

با این حال، کوتینیو در خاورمیانه با مشکل مواجه شده و در این فصل تنها 419 دقیقه بازی کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، ستاره سابق لیورپول ممکن است دوباره در ژانویه از این تیم قطری جدا شود. اگر به هر دلیلی قطری‌ها نتوانند با کوتینیو به توافق برسند و او را برای ماندن در این تیم راضی کنند، ادعا می‌شود که این بازیکن برزیلی به احتمال بسیار زیاد به ایالات متحده خواهد رفت اما با وجود علاقه مسئولان لس‌آنجلس گلکسی به جذب کوتینیو ممکن است هم‌بازی شدن او با یاران بارسایی قدیمی خود محقق نشود.

کوتینیو پیش از این سه فصل را در بارسا با مسی هم‌بازی بود. پس از انتقال 105 میلیون پوندی از لیورپول در سال 2018، شرایط او در اسپانیا کمی وخیم شده بود و تنها 106 بازی برای غول‌های لالیگا در طول چهار فصل انجام داد، اما ممکن است او این شانس را پیدا کند که در کنار چهره‌های آشنا شعله خاموش شده را دوباره روشن کند.

1369