برنامه اریک تن هاگ برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

برنامه اریک تن هاگ برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ با وجود مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش، برنامه‌های نقل و انتقالات زمستانی منچستریونایتد را برای جذب بازیکنان جدید به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ از ابتدای شروع رقابت‌ها، بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند و برخی از آنها جزو بازیکنان کلیدی تن هاگ به شمار می‌رفتند. علیرغم شرایط موجود، این تیم در بازی دور سوم جام حذفی مقابل ویگان عملکرد خوبی داشت و موفق شد با پیروزی 2 بر صفر این تیم را شکست دهد. تن هاگ با نگاهی به دیدار بعدی خود در لیگ برتر مقابل تاتنهام در روز یکشنبه که بازی حساس و حیاتی برای او و شاگردانش است، نسبت به بازگشت احتمالی برخی از بازیکنان مصدوم از جمله کریستین اریکسن، لوک شاو و هری مگوایر ابراز امیدواری کرد درباره وضعیت میسون هم گفت که احتمالا تا دو هفته آینده به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

یونایتدی‌ها با چندین بازیکن از جمله مایکل اولیس، وینگر کریستال پالاس وارد مذاکره شده بودند. در همین حال، صحبت هایی در مورد احتمال خروج قرضی فاکوندو پیستری و وینگر تبعیدی جیدون سانچو نیز وجود داشته است. اگرچه تن هاگ کارت‌هایش را نزدیک سینه‌اش نگه می‌دارد، اما اعتراف کرد که باشگاه روی همه گزینه‌هایش حساب باز کرده است. تن هاگ در مورد قراردادهای قرضی بالقوه نیز صحبت کرد: "ما همه چیز را به نفع بازیکن و برای خود تیممان در نظر می‌گیریم و بعد از اتمام این پنجره نقل و انتقالات خواهید دید که یونایتد از لحاظ ترکیب و جذب بازیکن پیشرفت چشمگیری کرده است."

بازگشت مثلث مگوایر، شاو و اریکسن برای رویارویی با تاتنهام قطعا خبر خوبی برای شیاطین سرخ خواهد بود. آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست شکست خوردند و تن هاگ بسیار مشتاق است تا تیمش را در مسیر پیروزی هدایت کند و این روند را از دیدار مقابل تاتنهام شروع کند.

1369