پیش‌بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید؛ انتقام یا شوک؟

پیش‌بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید؛ انتقام یا شوک؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیکو امشب در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه الاول پارک به مصاف همدیگر می روند.

به گزارش فوتبالی، نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا همچون سالهای اخیر در عربستان برگزار می شود. سال گذشته بارسلونا در فینال مسابقات مقابل رئال مادرید پیروز شد و به قهرمانی رسید و این بار رئالی ها قصد انتقام گرفتن را دارند.

رئال مادرید و اتلتیکو امشب در ساعت 22:30 به مصاف همدیگر خواهند رفت آن هم در حالی که تیم سیمئونه تنها تیمی است که در این فصل توانسته رئال مادرید را شکست بدهد. در حقیقت رئال مادرید از بعد از بازی مقابل اتلتیکو روند فوق العاده ای داشته و در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا و در لالیگا به صدرنشینی دست پیدا کرده است در حالی که اتلتیکو در این مدت فراز و نشیب زیادی داشته است و در لالیگا نتایج خوبی کسب نکرده است. 

برای آنچلوتی و تیمش بازی امشب خیلی مهم است. در حقیقت رئالی ها نمی خواهند دومین شکست متوالی را مقابل اتلتیکو تجربه کنند و روند شکست ناپذیری آنها مقابل دشمن دیرینه از بین برود. از سویی اتلتیکو نیز فرصت خوبی دارد تا با غلبه بر رئال مادرید، به هوادارانش امید ببخشد.

در سمت دیگر نیمه نهایی، بارسلونا و اوساسونا پنجشنبه شب به مصاف هم می روند که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، تیم کاتالان شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند. فوتبالدوستان قطعا دوست دارند که ال کلاسیکوی دیگری را در فینال ببینند هر چند که اتلتیکو و سیمئونه در تلاش خواهند بود تا این هدف، محقق نشود. این بازی به نوعی تقابل سه تا از بهترین گلزنان فصل لالیگا با همدیگر به شمار می رود: بلینگام در مقابل موراتا و گریزمان.

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: یان اوبلاک، مولینا، ساویچ، خیمنز، ماریو هرموسو، لینو، کوکه، مارکوس یورنته، رودریگو ده پائول، آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کپا آریزابالاگا، فران گارسیا، آنتونیو رودیگر، ناچو فرناندز، دنی کارواخال، شوامنی، کروس، والورده، بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس.

داور بازی: آلبرولا روخاس

ورزشگاه: الاول پارک (ورزشگاه اختصاصی باشگاه النصر عربستان)

ساعت بازی: 22:30 به وقت ایران

4125