سوال روز/ گل گهر بر چه اساسی استقلال را تهدید کرد؟

سوال روز/ گل گهر بر چه اساسی استقلال را تهدید کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست گل‌گهر به اخباری که بابت علاقه استقلال به دو بازیکن این تیم وجود دارد، واکنش نشان داد اما داستان از این قرار است که استقلال هیچ نامه رسمی به گل گهرسیرجان نداده است.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن مسابقات نیم فصل اول و در راه بودن پنجره زمستانی، شایعات پیرامون لیست خرید تیم‌ها بسیار بالا گرفته است. 

در روزهای اخیر این‌طور گفته شده که روبرتو تورس و علی‌اصغر عاشوری به عنوان دو بازیکن از گل‌گهر مورد توجه استقلال قرار گرفته‌اند و جواد نکونام روی جذب این دو نفر نظر مثبت دارد. البته نام عاشوری در لیست اول و حتی دوم نکونام هم نبود. نام تورس در لیست دوم بود که البته امکان فسخ قرارداد او با گل گهرسیرجان وجود ندارد.

در هر حال حتی وجود نام تورس در لیست دوم نکونام باعث شده سرپرست تیم سیرجانی به آن واکنش نشان دهد. حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به علاقه آبی‌ها به تورس و عاشوری مدعی است این دو‌ بازیکن قرارداد دو ساله دارند و فعلا هم تماسی از استقلال به صورت رسمی مدیران گل‌گهر برقرار نشده و اگر استقلال به صورت مستقیم با این دو بازیکن صحبت کند، آن‌ها می‌توانند شکایت کنند.

افسری در ادامه با کنایه و شوخی گفته که اگر این شایعات درست باشد، آن‌ها هم نزدیک به جذب روزبه چشمی هستند!

 وی همچنین با تاکید دوباره به عدم تماس تلفنی یا نامه‌نگاری باشگاه استقلال با گل‌گهر گفته، اگر هم این اتفاق بیفتد باز هم گل‌گهر به خصوص با جدایی این دو بازیکن مخالفت خواهد کرد و آن‌ها را به استقلال نمی‌دهد.

توضیح فوتبالی: همانطور که در متن گزارش نوشته شد، از روبرتو تورس به عنوان بازیکنی نام برده شده که نکونام به همکاری مجدد با او تمایل دارد منتها نه هنوز استقلال به صورت رسمی خواهان جذب این بازیکن شده و نه این بازیکن با توجه به قراردادی که دارد، می تواند به استقلال بیاید. عاشوری هم از دیروز و در برخی کانال‌های هواداری استقلال، به تیم جواد نکونام لینک شده و معلوم نیست داستان علاقه آبی‌ها به جذب او، تا چه اندازه صحت دارد اما نام این بازیکن در لیست دوم نکونام نیست. به این ترتیب، تهدید کردن استقلال، توسط گل گهر، کاری بیهوده به نظر می رسد.

1997