فقط سه بازیکن بارسلونا فروشی نیستند!

فقط سه بازیکن بارسلونا فروشی نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا عملا مشکلی با فروش هیچ کدام از بازیکنانش ندارد چرا که به جز سه نفر، بقیه فروشی هستند!

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که آرائوخو، پدری و گاوی تنها بازیکنانی هستند که بارسلونا روی انها برچسب غیرقابل فروش زده است. مدیران بارسلونا روی این سه به عنوان لیدرهای ترکیب خود برای فصل َآینده حساب می کنند اما اگر بقیه بازیکنان پیشنهاد خوبی دریافت کنند، بارسا آماده فروش آنها خواهد بود.

بارسلونا در سالهای اخیر تلاش کرده است تا ترکیب خود را نسبت به دوران لیونل مسی تغییر بدهد اما به نظر می رسد که تلاش های آنها چندان موفق نبوده است. کاتالان ها تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته اند اما آن طور که تصور می کردند، نتیجه نگرفتند.

به نظر می رسید که قهرمانی بارسلونا در لالیگای فصل گذشته از نظر روحی به آنها انگیزه بدهد اما شرایط کاتالان ها در این فصل خوب پیش نرفته است. در واقع بارسلونا در حال حاضر هفت امتیاز از رئال مادرید و ژیرونا در صدر جدول لالیگا عقب افتاده است. تیم ژاوی در تلاش است تا امشب اوساسونا را شکست بدهد و به فینال سوپرجام اسپانیا برسد. بارسا سال گذشته در فینال مقابل رئال پیروز شد و امشب نیز به دنبال تکرار همان نتیجه خواهد بود.

4125