خرید دوم و سوم پیکان هم لو رفت!

خرید دوم و سوم پیکان هم لو رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - معین عباسیان و سید محمد ستاری دو خرید دیگر پیکان در پنجره زمستانی هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم پیکان اردوی نیم فصل خود را در جزیره کیش برگزار کرده و خودروسازان زیر نظر غلامرضا عنایتی در حال آماده‌سازی برای نیمه دوم مسابقات هستند و امیدوارند بتوانند خود را از رده‌های پایین جدا کرده و سایه سقوط را از بالای سر خود دور کنند.

عنایتی که پیش از اتمام نیم فصل اول خبر از جذب بازیکن در پنجره زمستانی داده بود، به نظر سه بازیکن مدنظر خود را جذب کرده و آن‌ها در اردوی کیش همراه با فیروزه‌ای‌پوشان حضور دارند.

پس از اینکه تصویر علی‌اصغر صادقی هافبک سابق مس رفسنجان که در تیم امید شاگرد عنایتی بوده در تمرینات پیکان منتشر شد، دیروز هم دو بازیکن جدید دیگر در تصاویر منتشره از رسانه رسمی این باشگاه کنار پیکانی‌ها دیده می‌شود.

معین عباسیان وینگر ۳۴ ساله سابق مس کرمان که پس از سفوط این تیم در فصل کذشته بدون تیم بود یکی از این نفرات است که با خودروسازان در اردوی کیش حضور دارد.

سید محمد ستاری مدافع چپ سابق ذوب‌آهن، پارس جنوبی، مس کرمان و پیکان هم که در نیم فصل اول در تیم لیگ یکی خیبر خرم‌آباد حضور داشت، همراه با خودروسازان دیده شد تا مشخص شود این دو نفر جدیدترین خریدهای عنایتی هستند. ستاری چند روز پیش به صورت رسمی از خیبر جدا شد و باشگاه لرستانی این جدایی را تایید کرده است.

نکته جالب اینکه باوجود حضور سه خرید جدید در تمرین پیکان، این تیم به صورت رسمی از صادقی، عباسیان و ستاری رونمایی نکرده ولی حساسیتی هم روی ‌منتشر نشدن عکس آن‌ها در رسانه رسمی خود ندارد!

1997