ادعای فابریزیو رومانو: راده کرونیچ جدیدترین خرید فنرباغچه خواهد بود

ادعای فابریزیو رومانو: راده کرونیچ جدیدترین خرید فنرباغچه خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باشگاه میلان به فنرباغچه ترکیه پیوست.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر فابریزیو رومانو راده کرونیچ هافبک بوسنیایی باشگاه میلان پس از ۴ سال و نیم برای خداحافظی از این تیم آماده می شود و به زودی به ادین ژکو بازیکن سابق اینتر در فنرباغچه می پیوندد. باشگاه فنرباغچه در نهایت حاضر شد برای کرونیچ مبلغ درخواستی ۵ میلیون یورویی میلان را پرداخت کند و در حال حاضر دو باشگاه در حال تعیین جزئیات نهایی می باشند.

میلان با تایید خبر انتقال این بازیکن به تیم ترکیه ای از این انتقال ۴.۵ الی ۵ میلیون یورو درآمد کسب خواهد کرد. قرار است دستمزد کرونیچ طی یک قرارداد ۴ ساله به ازای هر فصل در باشگاه ترکیه ای ۳ میلیون یورو خالص باشد. راده کرونیکچ خود اصرار داشت که به فنرباغچه برود زیرا این بازیکن بوسنیایی از قبل با این باشگاه توافقی کرده بود. میلان قصد داشت هر چه سریع تر به این انتقال پایان دهد و درخواست خود را به ۵ میلیون یورو کاهش داد و حالا این انتقال رخ داده است.

پس از جذب لئوناردو بونوچی در روز پنج شنبه این دومین خرید مهم تیم ترکیه ای در ژانویه بوده است. لئوناردو بونوچی، مدافع کهنه‌ کار باشگاه یونیون برلین پس از سپری کردن یک نیم‌فصل فاجعه‌ بار در یونیون برلین با قراردادی ۶ ماهه عصر روز گذشته به فنرباغچه پیوست تا با پیوستن راده کرونیچ حالا دو بازیکن با سابقه طولانی در سری آ به جمع بازیکنان سرشناس فنرباغچه پیوسته باشند.

۱۰۰۹