سکوت منشا درباره پنالتی جنجالی فرشید اسماعیلی شکست

سکوت منشا درباره پنالتی جنجالی فرشید اسماعیلی شکست

پایگاه خبری فوتبالی – سکوت گادوین منشا درباره پنالتی فرشید اسماعیلی در دربی شماره 90 شکست. 

به گزارش فوتبالی، شهرآورد تهران همیشه یک بازی مهم و حساس بوده است که اغلب هم شاهد یک اتفاق عجیب و جنجالی بوده است. یکی از این اتفاقات جنجالی، پنالتی فرشید اسماعیلی در دربی شماره 90 بود که با ضربه چیپ این بازیکن از بالای دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

در آن بازی پرسپولیس در دقیقه 21 و با گلی که احمد نوراللهی با ضربه سر زده بود از استقلال پیش افتاده بود. درست در آخرین دقیقه نیمه اول داور تکل کمال کامیابی‌نیا روی فرشید اسماعیلی را خطای پنالتی تشخیص داد.

در آن لحظه گادوین منشا قصد داشت ضربه پنالتی را بزند. او قبلا در پرسپولیس بازی کرده بود و موفق شده بود ضربات پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند. اما در اتفاقی عجیب سید مهدی رحمتی از دروازه‌اش بیرون آمد تا با منشا صحبت کند که اسماعیلی پنالتی را بزند.

بالاخره منشا علیرغم میل باطنی‌اش رضایت داد و فرشید رفت که ضربه را بزند. اسماعیلی تصمیم گرفت ضربه‌اش را چیپ بزند. اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و استقلال آن مسابقه را باخت.

بعدا صحبت‌های زیادی درباره آن اتفاق مطرح شد. اما خود منشا در این باره هیچ توضیحی نداده بود. مهاجم نیجریه‌ای اما اخیرا در یک مصاحبه تصویری با «تی وی پلاس» در این باره صحبت کرده است.

منشا در این باره گفته است: «رحمتی به من گفت نزن؛ به خاطر اینکه بیرانوند تو را می‌شناسد! من به او گفتم من هم بیرانوند را خوب می‌شناسم و می‌دانم چطوری به او پنالتی بزنم. اما رحمتی توپ را از من گرفت و به فرشید اسماعیلی داد.»

1359