آرسنال کماکان نیم نگاهی به جذب مهاجم جدید خواهد داشت

آرسنال کماکان نیم نگاهی به جذب مهاجم جدید خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال از فرصت مناسب برای جذب مهاجم در ژانویه استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر دیلی میل باشگاه آرسنال در حال حاضر به شکل جدی به دنبال جذب یک مهاجم نیست، اما اگر فرصتی در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایجاد شود، ممکن است حرکتی انجام دهد. ایوان تونی برای آرسنال یک گزینه جدی است، اما این هدفی است که آرسنال احتمالاً در تابستان ۲۰۲۴ به دنبال آن خواهد بود چون در فصل نقل و انتقالات آتی محدودیت مالی برای خرید بازیکن نخواهد داشت. محرومیت هشت ماهه ایوان تونی روز گذشته به پایان رسید و این بازیکن که به علت زیر پا گذاشتن قوانین شرط بندی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس هشت ماه محروم شده بود، محرومیت خود را پشت سر گذاشته و قادر به همراهی برنتفورد است.  اگر آرسنال بتواند یک مدافع کناری مناسب جذب کند که قادر باشد وارد تیم اصلی شود نسبت خرید چنین بازیکنی روی باز دارند. این بازیکن باید چند پسته باشد و بتواند در هردو جناح زمین بازی کند.

از سوی دیگر باشگاه آرسنال مشکلی با فروش سدریک سوارز مدافع راست پرتغالی و محمد الننی هافبک مصری خود ندارد. جایگاه ادی انکتیا در تیم اصلی کماکان نامشخص است و احتمال فروش این بازیکن جوان هم وجود دارد باشگاه های علاقه مند که از علاقه مندان جذب این بازیکن است می تواند با پیشنهادی حدود ۴۰ میلیون پوندی آرسنال را به فروش انکتیا وسوسه کند.

از سوی دیگر بحث حضور کریم بنزما هم در آرسنال وجود دارد که البته شانس چلسی برای جذب این ستاره مغضوب الاتحاد عربستان بیشتر خواهد بود.

۱۰۰۹