هدف جدید منچستریونایتد در خط حمله مشخص شد

هدف جدید منچستریونایتد در خط حمله مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد به خرید برایان بروبی بازیکن سابق خود تمایل نشان داده است آن هم در حالی که تیم هلندی در سال 2022 پیشنهاد فروش این مهاجم را رد کرده بود.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ در تلاش است تا خرید بروبی را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به سرانجام برساند. سرمربی منچستریونایتد پیش از این با پاسخ منفی اژاکس در مورد انتقال بروبی مواجه شده بود. در واقع در سال 2022 شیاطین سرخ به شدت به دنبال خرید این مهاجم بودند و تن هاگ شخصا با این مهاجم تماس گرفت که او را راضی کند. در حال حاضر نیز تیم هلندی تمایلی به فروش بروبی ندارد و شاید تن هاگ مجبور شود که تا تابستان منتظر خرید این مهاجم بماند. 

یونایتد در این فصل با وجود هزینه ای نجومی برای خرید راسموس هویلوند با مشکل گلزنی مواجه بوده است. در حقیقت مهاجم دانمارکی در این فصل فقط دو گل در لیگ انگلیس به ثمر رسانده است. بروبی در 25 بازی برای آژاکس در فصل جاری سیزده گل زده و چهار پاس گل داده و تن هاگ از جذب او استقبال کرده است. بروبی تجربه تبدیل شدن به سومین بازیکن جوان تاریخ آژاکس از نظر رسیدن به 30 گل در لیگ هلند را دارد که فقط فن در فارت و دولبرگ زودتر از او به این رکورد رسیدند. بروبی با 21 سال و 319 روز سن در دسامبر 2023 به این رکورد رسیده بود. 

4125