برد پرگل پاریسن ژرمن در جام حذفی فرانسه با دبل امباپه

برد پرگل پاریسن ژرمن در جام حذفی فرانسه با دبل امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت های جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن و اورلینز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و راهی دور بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، انتظاری که هر ساله از پاری سن ژرمن وجود دارد قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است اما پی اس جی تاکنون در این بازی ها قهرمان نشده است. این قضیه به این معنا نیست که پاری سن ژرمن بیخیال جام های داخلی شده است. شاگردان لوییز انریکه در این فصل از رقابت ها به دنبال قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه و همچنین جام حذفی فرانسه هستند. پاری سن ژرمن اکنون در جام حذفی فرانسه بازی خود را با نتیجه چهار بر یک برده است.

در این بازی کیلیان امباپه درخشش ویژه ای داشت. این ستاره فرانسوی در بازی پاری سن ژرمن مقابل اورلینز موفق شد دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد و به این ترتیب بهترین بازیکن میدان باشد. گل های دیگر پی اس جی را در این بازی گونچالو راموس و مایولو به ثمر رساندند.

پی اس جی در دو سالی که لیونل مسی را داشت نتوانست قهرمان جام حذفی فرانسه شود و اکنون پس از رفتن مسی به دنبال قهرمانی در این رقابت ها است.

1470