بازگشت باشکوه مهاجم پرهیاهوی برنتفورد پس از هشت ماه محرومیت

بازگشت باشکوه مهاجم پرهیاهوی برنتفورد پس از هشت ماه محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان تونی، مهاجم پرحاشیه‌ی برنتفورد، پس از بازگشت از محرومیت، توانست بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دو تیم برنتفورد و ناتینگهام فارست، ایوان تونی، که ماه‌ها به‌خاطر همکاری با سایت‌های شرط‌بندی و قمار محروم بود، در اولین بازی خود پس از محرومیت، یکی از 3 گل تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر رساند. ایوان تونی هشت ماه در انتظار رقم زدن چنین لحظه‌ای نشست.

او فقط به 19 دقیقه زمان نیاز داشت تا به این انتظار پایان دهد؛ در اولین بازی خود پس از محرومیت 8 ماهه، تونی از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کرد تا برنتفورد به پنج شکست متوالی لیگ برتر پایان دهد.

تونی در مورد گلزنی در این مسابقه گفت: «هنوز راه زیادی برای من باقی مانده؛ من حالا بازگشته‌ام و می‌خوام از فوتبال بازی کردن و گل زدن لذت ببرم. امروز قبل از این‌که به استادیوم بیایم باور داشتم که می‌توانم گلزنی کنم و باعث برد تیمم شوم.»

توماس فرانک، سرمربی دانمارکی برنتفورد که طی این 8 ماه بارها از مهاجم تیمش حمایت کرده بود، در این دیدار بازوبند کاپیتانی این بازی را به او اهدا کرد تا نشان دهد بازگشت او برای باشگاه غرب لندنی چقدر اهمیت دارد. 

فرانک در مورد عملکرد تونی گفت: «او بازیکنی برای بازی‌های بزرگ است. او فشاری را احساس نمی‌کند.» 

این یک برد برای زنبورها حیاتی بود؛ تیمی که پس از 5 شکست متوالی در لیگ خطر سقوط را هم احساس می‌کرد، اما حالا با این برد از ناتینگهام فارست و کریستال پالاس پیشی گرفت و به رده چهاردهم صعود کرد.

با بازگشت ایوان تونی، حالا برنتفورد این شانس را دارد تا خودش را از منطقه‌ی سقوط دورتر کند. تونی درباره بازگشتش به میادین گفت: «از این‌که به فوتبال برگشتم خیلی خوشحالم؛ دلم برای هم‌تیمی‌ها تنگ شده بود و دوران سختی را پشت سر گذاشتم، اما حالا اینجا هستم و می‌خواهم گذشته را فراموش کنم.»

1428