یک انتقال هیجان انگیز؛ چپ پرسپولیس پر شد

یک انتقال هیجان انگیز؛ چپ پرسپولیس پر شد

پایگاه خبری فوتبالی – با پیوستن عبدالکریم حسن به پرسپولیس حالا این تیم 4 بازیکن در پست دفاع چپ دارد

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن مدافع قطری که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود امروز به تهران آمد تا کار انتقالش به این تیم را نهایی کند. در صورتی که تستهای پزشکی او با موفقیت انجام شود، عبدالکریم حسن برای مدت یک سال و نیم بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

عبدالکریم در پست مدافع چپ بازی می‌کند و با این هدف جذب شده که ضعف پرسپولیس در این پست را پوشش بدهد. بازی‌های علی نعمتی در نیم فصل اول، چندان رضایت‌بخش نبود و به همین پرسپولیس تصمیم به جذب عبدالکریم حسن گرفت.

پرسپولیس در نیم‌فصل اول فقط علی نعمتی را در پست دفاع چپ داشت اما حالا به نظر می‌رسد با جذب عبدالکریم حسن و با شروع نیم فصل دوم این تیم 4 بازیکن را در این پست خواهد داشت و به اصطلاح چپ این تیم پر شده است!

این نفرات عباراتند از علی نعمتی، عبدالکریم حسن، محمد مهدی احمدی و وحید امیری. احمدی از ابتدای فصل در لیست پرسپولیس حضور داشت اما کادر فنی از او اصلا استفاده نمی‌کرد.

اما با اخراج نعمتی در بازی با شمس آذر باعث شد یحیی گل‌محمدی ناچار شود در بازی بعدی مقابل نساجی از احمدی استفاده کند. این بازیکن هم با نمایش خوبی که در این بازی داشت نشان داد می‌تواند مهره قابل اتکایی باشد.

نفر آخر هم وحید امیری است که به نظر می‌رسد روزهای پایانی مصدومیتش را پشت سر می‌گذارد و با شروع نیم‌فصل دوم در اختیار کادر فنی خواهد بود. امیری البته پست اصلی‌اش وینگر و مهاجم است اما سابقه بازی در دفاع چپ را هم زیاد دارد.

به این ترتیب سرمربی جدید پرسپولیس هر کس که باشد با شروع کارش در این تیم دیگر نگرانی بابت پست دفاع چپ نخواهد داشت. چرا که 4 بازیکن را در این پست در اختیار دارد.

1359