دردسرهای مارکوس راشفورد با حاشیه‌های برادرش

دردسرهای مارکوس راشفورد با حاشیه‌های برادرش

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده دین راشفورد، برادر مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد، پس از دستگیری در میامی به اتهام خشونت خانگی مختومه اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، دین راشفورد که یک ایجنت رسمی در اتحادیه فوتبال انگلیس است، در 20 اکتبر در میامی به اتهام خشونت خانگی علیه پارتنرش دستگیر و راهی زندان شده بود و قرار بود که در تاریخ 27 نوامبر دادگاه او برگزار شود و تا آن تاریخ به قید وثیقه آزاد شده بود. با این حال، پس از گذشت حدود 2 ماه از تاریخ دادگاه دین راشفورد، تلگراف گزارش کرده که اتهام او طبق گفته وکیلش الکس اسپیرو، قبل از رسیدن به دادگاه، رد شده و اتفاقی که برای موکلش افتاده یک "سوء تفاهم" بوده و پرونده دین کاملا مختومه اعلام شده است.

اسپیرو در ادامه عنوان کرد: "گزارش‌های متعددی درباره دستگیری دین راشفورد، برادر مارکوس راشفورد، بازیکن فوتبال منچستریونایتد و انگلیس در سال گذشته در فلوریدا منتشر شده است. ما می‌خواهیم کاملاً قضیه را روشن کنیم که اتهامات وارده به دین خیلی سریع رد شدند و آقای راشفورد حتی مجبور نشد در دادگاه حاضر شود. او و شریک زندگی‌اش خوشحال هستند که این سوء تفاهم اکنون به خوبی و خوشی پشت سر گذاشته شده است."

دین راشفورد 31 ساله علاوه بر کار ایجنتی مدیریت DN May Sports Management، سازمانی که منچستریونایتد و مشتریانش را مدیریت می‌کند نیز بر عهده دارد. با این حال، دواین مینارد، برادر دیگر مارکوس راشفورد نیز کارهای او را مدیریت می‌کند و در اسناد رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس برای دو قرارداد آخر مارکوس با این تیم اسم او به چشم می‌خورد. هنگامی که تلگراف در آن زمان با دین راشفورد در مورد جزئیات پرونده تماس گرفت، او از هر گونه اظهار نظر خودداری کرد. مهاجم ملی‌پوش منچستریونایتد نیز از اظهار‌نظر درباره این وضعیت خودداری کرده است.

1369