میلان جدیدترین مشتری کالوم ویلسون

میلان جدیدترین مشتری کالوم ویلسون

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان جدیدترین مشتری مهاجم کلی پوش انگلیسی نیوکاسل است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل باشگاه میلان قصد دارد کالوم ویلسون، مهاجم ملی پوش نیوکاسل را در فصل نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ به صورت دائمی به خدمت بگیرد و اگر توافق با تیم انگلیسی حاصل شود، این بازیکن ۳۱ ساله آماده مذاکره با تیم پرافتخار ایتالیایی خواهد بود. قرارداد ویلسون ۱۸ ماه دیگر با نیوکاسل اعتبار دارد و اخیرا پیشنهاد قرارداد قرضی از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید برای او توسط طرف انگلیسی رد شده است. کلاغ ها فقط در صورت ارائه یک پیشنهاد مناسب از سوی تیم های علاقه مند ممکن است کالوم ویلسون را در ژانویه به فروش برسانند

باشگاه اتلتیکو مادرید از جدی ترین مشتریان این مهاجم گلزن بود اما در حال حاضر تمرکز باشگاه اسپانیایی بر روی جذب مویزه کین به صورت قرضی است و حتی برای این انتقال طبق گفته نشریه دیلی میل با یوونتوس به توافق کامل رسیده است. بنابراین انتقال کالوم ویلسون اما در حال حاضر اولویت این باشگاه نیست و این می تواند فرصت خوبی برای تیم میلان باشد. البته انتقال کین که خود نیز مدنظر میلان نیز هست به انتقال آنخل کوریا از آتلتیکومادرید به الاتحاد عربستان بستگی دارد.

نیوکاسل در شرایط فعلی در حال بررسی برای جذب سرهو گیراسی، مهاجم ۲۷ ساله اشتوتگارت است زیرا کالوم ویلسون که پس از مصدومیت بلند مدتی به میادین بازگشته احتمالا از این تیم جدا خواهد شد.

۱۰۰۹