عذرخواهی رونالدو به دلیل مصدومیت و لغو بازی‌های النصر

عذرخواهی رونالدو به دلیل مصدومیت و لغو بازی‌های النصر

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اینکه مصدومیت کریستیانو رونالدو باعث لغو بازی‌های دوستانه النصر در چین شد، این ستاره پرتغالی رسما بخاطر این موضوع عذرخواهی کرد.

به گزراش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی به نظر می‌رسد با مصدومیت روبرو شده و همین امر باعث شده که او نتواند در دیدارهای دوستانه النصر مقابل شانگهای شنهوا و ژجیانگ بازی کند و از آنجاییکه یکی از دلایل اصلی دعوت چینی‌ها از النصر تماشای بازی رونالدو برای هواداران چینی بوده، این بازی‌های موقتا لغو شدند. در نتیجه، مصدومیت برنده 5 توپ طلا باعث شد که این بازیکن از همه هواداران دوست داشتنی عذرخواهی کند و در تاریخ دیگری که این بازی‌ها برگزار شوند حتما حضور پیدا کند.

گفته می‌شود رونالدو که در سال 2023 با 54 گل به عنوان برترین گلزن جهان انتخاب شد، ممکن است تا چند هفته دور از میادین باشد. اگر مصدومیت او جدی باشد و این اتفاق بیفتد، حتی احتمال لغو بازی تماشایی مقابل اینتر میامی و رویارویی او با لیونل مسی، اسوطره آرژانتینی نیز وجود دارد. رونالدو در پی این مصدومیت ناخواسته گفت: "من 22 سال است که به طور حرفه‌ای فوتبال بازی میکنم و کمتر اتفاق افتاده که مصدوم شوم. از این بابت بسیار ناراحتم. از سال 2003 تا الان دیگر به چین نیامده بودم. من اینجا احساس راحتی میکنم و حس میکنم مثل خانه دوم من است. من از همه هواداران خصوصا مردم چین عذرخواهی میکنم و واقعا ناراحتم که باعث لغو این بازی‌ها و لذت بردن از تور النصر درکشور چین شدم. اما این بازی‌ها به طور کامل لغو نشده و فقط به زمان دیگری موکول شده‌اند و حتما برگزار خواهند شد."

النصر از تعطیلات نیم فصل خود در چین لذت می‌بردند، اما مصدومیت ناخواسته رونالدو باعث شد تا برنام‌های تیم بهم بریزد. حالا باید منتظر ماند و دید که وضعیت رونالدو به کجا می‌رسد و آیا می‌توان برای یک بار دیگر تقابل بین این ستاره پرتغالی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی را دید و لذت برد یا خیر.

1369