رحمان رضایی: گل امارات شانسی بود

رحمان رضایی: گل امارات شانسی بود

پایگاه خبری فوتبالی- رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران، معتقد است که ایران عملکرد خوبی در بازی امشب داشت و گل امارات شانسی بود.

به گزارش فوتبالی، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی امروز (سه شنبه) مقابل امارات که با پیروزی 2-1 ایران همراه بود، اظهار کرد: بازی فوق العاده‌ای بود. از نظر مالکیت و اقتدار تیمی واقعا کاری کردیم امارات خودش را مجاب کرد که بازنده بیرون برود. شما در دقایق آخر دیدید که میلی نداشتند به جلو بیایند ولی ۱۳ دقیقه وقت اضافه فکر می‌کنم جزو استثنائات این مسابقات بود. ما هم باید با تمرکز بیشتری مخصوصا روی توپی که آوردند می‌داشتیم. توپ بیشتری نداشتند که بگوییم موقعیت زیادی ایجاد کردند. نباید آن گل را می‌خوردیم که حیف شد. بیرانوند استحقاق این را داشت که یک کلین شیت داشته باشد اما متاسفانه نشد.

سوریه یا عمان، کدام یک در یک هشتم نهایی برای ما بهتر است؟ رضایی در پاسخ به این سوال گفت: برای ما فرقی نمی‌کند، مقابل هر تیمی که بالا بیاید باید با اقتدار و قدرت ظاهر شویم. با تمرکز بالا و اهدافمان را به گونه‌ای انتخاب کرده‌ایم که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید آن را ببریم. امیدواریم که به امید خدا پله پله پیش برویم.

او درباره محرومیت محمد حسین کنعانی زادگان در بازی بعدی گفت: برای جانشین او فکر کردیم، مجید حسینی هم یک مقدار شرایطش رو به بهبودی است. همین حالا بعد از بازی در این مورد صحبت کردیم و امیدواریم که بتوانیم هر بازیکنی را که انتخاب می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشد.

مربی تیم ملی درباره وضعیت صادق محرمی گفت: یک مصدومیت شدیدی بود که البته دکترها گفتند چون باید آزمایش شود نمی‌توانند تشخیص بدهند. امیدواریم که اتفاق خاصی نباشد.

او درباره اینکه تیم ملی مشکلی دفاعی دارد، گفت: کاملا مخالف شما هستم و به این قضیه اعتقادی ندارم برای اینکه شما مثلا تیمی مانند امارات را حساب کنید، چند موقعیت ایجاد کرد؟ اگر بگوییم که بله ۵-۶ موقعیت ایجاد کردند حرف شما درست است. در این دو بازی ۵ توپ نیاوردند که بگویم این حرف درست است.

او درخصوص اینکه مقابل هنگ کنگ به حریف موقعیت زیادی دادیم، عنوان کرد: کسی که فوتبال را خوب بفهمد و درک درستی از فوتبال داشته باشد، می‌داند این نوسانات هست. شما نوسانات حریفان قدرتمند ما در آسیا مانند کره و ژاپن را ببینید. مثلا عربستان را ببینید که بردند، باختند یا مساوی گرفتند. به نظرم یک مقدار منصفانه نیست به تیم ملی که با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین بگوییم تیم بد است و خوب بازی نمی‌کند. باید یکسری انتقادات سازنده داشته باشیم و غرض‌ورزی وجود نداشته باشد. اگر در مجموع هم حساب کنیم ما از نظر مالکیت فوق العاده بودیم. در ۱۵ دقیقه آخر هم مربی آن ها می‌گفتند که جلو نیایند و نشان می‌دهد که این توانایی را نداشتند. آنها شانسی به گل رسیدند.

2636