کریم‌آذر: دفاع چپ، پست مورد علاقه من است/ تلاش می‌کنم ملی‌پوش شوم

کریم‌آذر: دفاع چپ، پست مورد علاقه من است/ تلاش می‌کنم ملی‌پوش شوم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به سابقه بازی در پست دفاع چپ در تیم ملی جوانان و نوجوانان، گفت: دفاع چپ، پست مورد علاقه من است و در این پست خیلی راحت هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سعید کریم‌آذر در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص دیدار با تیم وایله دانمارک، اظهار داشت: وایله تیم خوب و قابل احترامی بود و بازیکنان پر توان و فیزیکی داشت. با این حال ما فوتبال بهتری بازی کردیم و خیلی راحت می‌توانستیم پیروز شویم. 

وی در خصوص شرایط تیم در اردوی آنتالیا، بیان کرد: خدا را شکر امکانات بسیار خوبی در اختیار تیم قرار گرفته تا از نظر بدنی و روحی آماده بازی‌های سخت نیم فصل دوم شویم. برنامه‌ریزی کادرفنی برای تمرینات و بازی‌های تدارکاتی در این اردو دقیق بوده تا تیم در شرایط مسابقه باشد. علاوه بر این، آقای خمز روی استراحت بازیکنان نیز تأکید ویژه‌ای دارد.

وی در پاسخ به این سوال، با چه کسی در تیم صمیمی‌ هستی؟ اظهار داشت: جو بسیار خوبی در تیم حاکم بوده و بزرگ‌ترها همچون آقا شجاع و ریکاردو آلوز هم رابطه نزدیکی با بقیه بازیکنان دارند و به جوان‌های تیم کمک می‌کنند. من با بهزاد سلامی، مهدی هاشم‌نژاد و مهدی عبدی ارتباط نزدیک‌تری دارم و بیشتر اوقات با یکی از آنان هم‌اتاقی هستم.

کریم‌آذر در پاسخ به این سوال، به عنوان بازیکنی که از آکادمی باشگاه تراکتور رشد کرده و به تیم بزرگسالان راه یافته‌، چه توصیه‌ای به بازیکنان رده‌های پایه داری؟ گفت: برخلاف برخی اظهار نظرها، در تراکتور به بازیکنان جوان بها داده می‌شود و به نظرم بازیکنان تیم‌های پایه باید حرفه‌ای زندگی کرده و برای اثبات خودشان تلاش کنند؛ همچنین نباید هیچ‌ وقت ناامید شد. 

وی در تشریح موضوع زندگی حرفه‌ای بازیکنان جوان، بیان کرد: شخصاً سعی می‌کنم همیشه رفتار کاملاً حرفه‌ای داشته باشم. علاوه بر اینکه زود خوابیده و به موقع بیدار می‌شوم؛ تمرینات اختصاصی را هم با صلاحدید آقای خمز، انجام می‌دهم. تمامی دغدغه‌ام، پیشرفت خودم از نظر فوتبال و خوشبختی و آسایش خانواده‌ام است.

مدافع چپ تراکتور در این خصوص که آیا فکر می‌کردی امسال بتوانی در برخی بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیری؟ گفت: بله، عملکرد بسیار خوبی در تمرینات پیش فصل داشتم و آقای خمز در آن مقطع نیز گفته بودند که با طی روند رو به رشد، از من در ترکیب تیم استفاده خواهند کرد.

کریم‌آذر در خصوص دیدار با الشارجه که برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته بود، بیان‌ کرد: واقعیتش استرس بسیار زیادی داشتم که هواداران تشویق کرده و روحیه دادند تا با آرامش بازی را دنبال کنم و به نظرم در تمامی دیدارها به جز بازی با ذوب آهن، عملکرد خوبی داشتم.

وی در پایان اظهاراتش تأکید کرد: ضمن تشکر از تمامی مربیانی که برای من زحمت کشیده‌اند، بخش عمده شرایط و جایگاه فعلی‌ام را مدیون پاکو خمز هستم. امیدوارم با عملکرد خوب، پاسخ محبت‌های باشگاه و آقای خمز را بدهم و تلاش می‌کنم به زودی ملی‌پوش شوم.

1999