آنتوان گریزمان، شاه‌کلید اتلتیکو مادرید برای قهرمانی

آنتوان گریزمان، شاه‌کلید اتلتیکو مادرید برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب اتلتیکو مادرید از خود نشان داده و توانسته رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را هم به نام خود ثبت کند. 

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرانسوی در 29 بازی روخی بلانکو در تمام رقابت‌ها، 18 گل و 5 پاس گل به ثبت رسانده که آمار بسیار قابل قبولی برای این بازیکن به حساب می‌آید. اتلتیکو امیدوار است که گریزمان بتواند آنها را در این فصل به موفقیت برساند. با وجود اینکه آنها در لالیگا 11 امتیاز با ژیرونای صدرنشین فاصله دارند، بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل داشته باشند، اما هنوز کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا جزو گزینه‌های قهرمانی دیگو سیمئونه و شاگردانش هستند.

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی سابق اتلتیکو مادرید در صحبت با رسانه‌ها، خوشحالی خود را از آمادگی شگفت‌انگیز گریزمان ابراز کرد و همچنین پیش بینی کرد که این بازیکن 32 ساله، تیمش را در این فصل به سوی کسب افتخار هدایت خواهد کرد. شکی وجود ندارد که اتلتیکو مادرید اگر بخواهد حداقل یک جام را در این فصل کسب کند، به گریزمان نیاز دارد تا در بهترین نسخه خود باشد و اگر این مهاجم فرانسوی تا آخر این فصل همینطور آماده باقی بماند، قطعا برای دیگو سیمئونه و بازیکنانش فصل موفقی خواهد بود.

1369