رقابت‌ باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مهاجم باتجربه کلاغ‌ها

رقابت‌ باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مهاجم باتجربه کلاغ‌ها

  1. پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم انگلیسی و باتجربه نیوکاسل، مورد توجه چند باشگاه بزرگ انگلیسی قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، بازار نقل و انتقالات زمستانی در انگلیس هفته بعد به پایان می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری باید در این مدت به دنبال نهایی کردن توافقات با اهداف خود باشند.

باشگاه نیوکاسل که با سرمایه‌گذاری صندوق توسعه عربستان توانست نتایج قابل قبولی در فصل قبل به دست بیاورد و یکی از تیم‌های پرمهره انگلیس به شمار می‌رود، برای تبعیت از قوانین فیرپلی مالی و ایجاد تعادل در حساب‌های مالی، نیاز دارند تا چند بازیکن مهم خود را به فروش برسانند. کیران تریپیه، میگل آلمیرون و برونو گیمارش مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفتند و حالا نوبت به کالوم ویلسون رسیده تا مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار بگیرد.

به گفته ایونینگ استاندارد، چلسی، آرسنال و منچستریونایتد همگی علاقه‌مند به جذب کالوم ویلسون هستند. مهاجم باتجربه و کارکشته کلاغ‌ها، حدودا 18 میلیون پوند هزینه دارد برای تیم‌هایی که خواهان او هستند. 

ویلسون 31 ساله، در طول پنجره نقل و انتقالات به خروج از سنت جیمز پارک نزدیک شده است، چون همانطور که گفته شد این باشگاه باید تعادل مالی را حفظ کند تا در چارچوب قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر بماند. آنها از زمانی که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی در سال 2021 کنترل نیوکاسل را به دست گرفت، حدود 400 میلیون پوند هزینه کرده‌‍‌اند.

به گزارش دیلی میل، چلسی به ارزیابی بازار در جستجوی یک مهاجم ادامه می‌دهد و گزینه اولویت اصلی شیرهای لندن، ویکتور اوسیمن نیجریه‌ای از ناپولی است. اوسیمن در ژانویه در دستری نیست و آبی‌ها باید در تابستان برای جذب او اقدام کنند. چلسی ممکن است برای خرید او 120 میلیون پوند هزینه کند.

اما منچستریونایتد و آرسنال به دنبال یک مهاجم باتجربه می‌گردند تا در کوتاه‌مدت قدرت هجومی تیمشان را افزایش دهد. کالوم ویلسون می‌تواند گزینه مناسبی برای این دو تیم باشد.

1428