هافبک 30 ساله توپچی‌ها در رادار بارسلونا

هافبک 30 ساله توپچی‌ها در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- غول های لالیگا در حال بررسی یک حرکت بالقوه برای بازیکن 30 ساله آرسنال هستند

به گزارش فوتبالی، توماس پارتی، که در فصل گذشته یکی از مهم‌ترین بازیکنان آرسنال بود و تاثیر به‌سزایی در نایب قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس داشت، حالا در لیست مازاد میکل آرتتا قرار گرفته و احتمالا در تابستان 2024 فروخته شود.

این ملی پوش 30 ساله غنا در این فصل یک بازیکن ثابت برای آرسنال نبوده و در مجموع 251 دقیقه در لیگ بازی کرده است. آرسنال می‌تواند در پایان فصل از طریق فروش او سرمایه خوبی به دست بیاورد. به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که وضعیت او را تحت نظر دارد.

توماس پارتی پیش از این در اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد و تجربه بازی در لالیگا را دارد و می‌تواند خیلی زود در ترکیب بارسلونا جا بیافتد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توپچی‌ها مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیداد را به عنوان جایگزین احتمالی پارتی تحت نظر دارند. اگر پارتی در تابستان فروخته شود، آرسنال باید یک هافبک در حد و اندازه او به خدمت بگیرد. آن‌ها می‌خواهند یک زوج مناسب برای دکلان رایس جذب کنند.

هرچند که باید گفت هافبک غنایی این فرصت را دارد تا پایان فصل خودش را به میکل آرتتا اثبات کند و یک فصل دیگر در جمع قرمزهای شمال لندن باقی بماند.

1428