دورخیز دوباره تاتنهام برای جذب هافبک آبی‌های لندن

دورخیز دوباره تاتنهام برای جذب هافبک آبی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام که در ابتدای فصل نقل و انتقالات به جذب کانر گلگر علاقه‌مند بود، همچنان مایل است این بازیکن را تا پایان پنجره به خدمت بگیرد.

یه گزارش فوتبالی، کمتر از یک هفته به اتمام پنجره نقل و انتقالات ژانویه باقی مانده است و با توجه به اینکه تیم آنژه پستکوگلو در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت و محرومیت ضعیف شده است، گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه سفیدهای شمال لندن چگونه برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شوند وجود دارد.

پاپ ماتار سار و بیسوما در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند و سون هیونگ مین، کاپیتان تیم به همراه تیم ملی کره جنوبی در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است. بدین ترتیب، دست سرمربی استرالیایی از همیشه خالی‌تر است و او نیاز مبرم دارد تا در چند روز آینده یک یا چند خرید برای تقویت تیمش انجام دهد.

اسپرز بازیکنانی مانند تیمو ورنر و رادو دراگوسین را به جمع خود اضافه کرده است، و همچنین اریک دایر به بایرن مونیخ پیوست و یکی از خروجی‌های تاتنهام در زمستان بود. با این حال، باید دید کار تاتنهامی‌ها در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده یا اتفاقات دیگری در روزهای آتی می‌افتد.

یکی از بازیکنانی که از ابتدای پنجره نقل و انتقالات زمستان نامش حوالی باشگاه تاتنهام شنیده می‌شود، کانر گلگر، هافبک انگلیسی چلسی است. گفته می‌شود که این انتقال ممکن است در روزهای پایانی به وقوع بپیوندد.

به گفته دیوید اورنشتاین  جدایی کانر گلگر در روزهای پایانی ژانویه از چلسی اصلا دور از ذهن نیست. مائوریتسیو پوچتینو اصرار بر ماندن او در استمفوردبریج دارد؛ اما اگر مدیران تاتنهام پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای ارائه کنند، بعید نیست اتفاقات خلاف میل سرمربی آرژانتینی رقم بخورند.

1428