شکست تحقیر آمیز بارسلونا در خانه با خوردن پنج گل

شکست تحقیر آمیز بارسلونا در خانه با خوردن پنج گل

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی از هفته بیست و دوم رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و ویارئال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ویارئال موفق شد با نتیجه پنج بر سه بارسلونا را شکست بدهد تا روز های تلخ و تاریک ژاوی هرناندز و تیمش همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا پس از این که با نتیجه چهار بر دو مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و از دور رقابت های کوپا دل ری کنار رفت، به ورزشگاه خانگی خود برگشت تا در مقابل ویارئال در رقابت های لالیگا بازی کند و امید هایش را در لالیگا حفظ کند اما آن ها یک نتیجه بسیار بد را در رقابت های لالیگا تجربه کردند و با نتیجه پنج بر سه شکست خوردند.

این بازی یک بازی بسیار جذاب بود. ویارئال در ابتدا دو گل به ثمر رساند اما بارسا توانست به بازی برگردد و سه گل بزند و در آستانه پیروزی قرار بگیرد اما در ادامه کار ویارئال سه گل دیگر هم به ثمر رساند و در نهایت زرد پوشان موفق شدند با نتیجه پنج بر سه به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را بگیرند.

گوندوغان، پدری و اریک بیلی ( گل به خودی ) گل های بارسا را در این بازی زدند. جرارد مورنو ، الیاس آخوماچ ، گونسالو گوئدس ، الکساندر سورلاث و خوزه لوییس مورالس هم گل های ویارئال را به ثمر رساندند.

تماشای خلاصه بازی

1470