استقبال آلمانی‌ها از نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت مانشافت

استقبال آلمانی‌ها از نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت مانشافت

پایگاه خبری فوتبالی - رونی زیمرمن نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، درهای تیم ملی این کشور را بر روی یورگن کلوپ باز کرد تا سرمربی لیورپول بعد از مسابقات یورو 2024 روی نیمکت آلمان بنشیند.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، چند روز قبل به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. این خبر شوکه کننده ای برای دنیای فوتبال بود و حالا شایعات و اخبار زیادی در مورد تیم بعدی کلوپ شنیده می شود. اگرچه کلوپ تاکید کرد که حداقل یک سال از فوتبال دور خواهد بود، اما این حرف باعث خاموش شدن رسانه ها نشده است.

به نقل از سایت گل، حالا رونی زیمرمن نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "فکر نمی کنم نیاز به حرف زدن راجع به کیفیت بالای یورگن کلوپ داشته باشیم. او یک سرمربی فوق العاده است. همچنین نیاز نیست راجع به اینکه آیا او کاندیدای نشستن روی نیمکت آلمان هست صحبت کنیم." بعد از مسابقات قهرمانی اروپا، ما راجع به سرمربی جدید تیم آلمان صحبت خواهیم کرد. البته من از حضور کلوپ روی نیمکت آلمان به شدت استقبال می کنم و معتقدم که دیگر افراد در فدراسیون نیز از این انتخاب خوشحال خواهند شد."

در حال حاضر یولیان ناگلزمان سرمربی مانشافت است و قرار است در مسابقات یورو 2024 روی نیمکت این تیم بنشیند.

4416