عکس‌نوشت/ سپاهان با ترکیبی که باور نمی‌کنید!

عکس‌نوشت/ سپاهان با ترکیبی که باور نمی‌کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی سپاهان در بازی دوستانه با السیلیه، از ۹ بازیکن جوان و ناشناخته در ترکیب ابتدایی تیمش استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه نشان داده به عنوان یک سرمربی خارجی که در فوتبال ایران مشغول به کار است، به فکر بازیکن‌سازی و بازیکن‌پروری برای فوتبال ایران بوده و تمرکز خود را به صورت تمام و کمال صرف نتیجه‌گیری نکرده است.

آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد دو محصول بارز توجه ویژه سرمربی پرتغالی به آکادمی سپاهان بوده و حالا مورایس باز هم می‌خواهد از بین جوانان سپاهانی،‌ بازیکن خوب تحویل فوتبال ایران دهد و به همین منظور تعداد زیادی از بازیکنان رده‌های مختلف سنی آکادمی طلایی‌پوشان را با خود به اردوی قطر برده است.

علی کمالی، ابوالفضل تیغ‌نورد، محمد اکبری، اسماعیل قلی‌زاده، سیدمهدی حسینی، جواد اکبری، عباس حبیبی و رضا غفاری بازیکنان آکادمی تیم اصفهانی هستند که دیروز در ترکیب اولیه سپاهان در بازی دوستانه با السیلیه قطر حضور داشتند و از بین بازیکنان اصلی این تیم، فقطد امید نورافکن و هادی محمدی به زمین بازی فرستاده شدند؛ ترکیبی که در نگاه اول به آن اگر این دو بازیکن باتجربه مذکور را نبینید، فکر می‌کنید که تیم امید سپاهان با السیلیه بازی دارد!

البته مورایس در نیمه دوم به بازیکنان بزرگسال و اصلی خود هم میدان داد و در نهایت هم با سه گل در این بازی تدارکاتی پیروز شد که یکی از گل‌ها را هم اسماعیل قلی‌زاده بازیکن جوان سپاهانی که در جام جهانی نوجوانان هم حضور داشت، به ثمر رساند.

1997