واکنش سروش رفیعی به انتقادها از او در ماجرای اوسمار؛ گر پرده برافتد!

واکنش سروش رفیعی به انتقادها از او در ماجرای اوسمار؛ گر پرده برافتد!

پایگاه خبری فوتبالی- چند بازیکن پرسپولیس در مظان اتهام برای کمک به سرمربی‌گری دستیار برزیلی هستند. یکی از این بازیکنان شماره 7 محبوب قرمزهاست که این روزها سیبل انتقادات زیادی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس مساله‌ای که بیش از نام این مربی و عملکرد و کارنامه او سروصدا کرد بحث بازیکن‌سالاری بود.

 اخبار و شایعاتی که از تیم منتشر می‌شد به علاوه استوری‌هایی که بیرانوند و چند بازیکن دیگر در حمایت از دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی منتشر کرده بودند همه و همه نشان از موج جدید بازیکن سالاری در تیم پرسپولیس داشت. 

پیش از انتخاب اوسمار از او حمایت کرده بود و سروش رفیعی هم بعد از انتخاب او با انتشار عکسی حمایت خود را اعلام کرده بود. به همین دلیل بیشتر هواداران حضور دستیار یحیی به جای هر مربی نامدار و کارنامه‌دار دیگر را حاصل تلاش باند این دو بازیکن می‌دانستند. سیل انتقادات و حواشی پیرامون آن‌‎ها باعث شد تا شماره 7 محبوب قرمزها بالاخره به این اخبار واکنش نشان دهد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعات دخالت خودش و بیرانوند را در انتخاب مربی تکذیب کرد. او البته با گفتن این که نمی‌خواد با حرف زدن تیم را به هم بریزد پای عده‌ای دیگر را هم به میان کشید و به آنها هشدار داد که گر پرده بیفتد نه تو مانی و نه من!

4326