دو ستاره سرشناس بارسلونا که پس از اعلام جدایی ژاوی گریه کردند

دو ستاره سرشناس بارسلونا که پس از اعلام جدایی ژاوی گریه کردند

پایگاه خبری فوتبالی - دو ستاره سرشناس بارسلونا پس از آن که ژاوی استعفای خود را در پایان فصل اعلام کرد، در رختکن گریه کرده اند!

به گزارش فوتبالی، ژاوی در نوامبر 2021 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت و در پایان فصل به دوران دو سال و نیمه خود در تیم کاتالان خواهد بخشید. گفته می شود که یکی از بازیکنان بارسلونا هم از او خواسته است که در تصمیمش تجدید نظر کند.

این مربی 44 ساله فصل گذشت هبه قهرمانی لالیگا رسید  اما تیمش در حال حاضر یازده امتیاز تا ژیرونای صدرنشین فاصله دارد و پس از شکست های سنگین اخیر مقابل رئال مادرید، ژیرونا، بیلبائو و ویارئال، ژاوی تصمیم به استعفا گرفت. 

روز یکشنبه ژاوی در رختکن بارسلونا جلسه ای با بازیکنانش داشته و تصمیم خود ار به آنها اطلاع داده است. وبسایت 3Cat گزارش داده است که روبرت لواندوفسکی و ژائو کانسلو دو ستاره باتجربه بارسلونا در پی صحبت های ژاوی گریه کرده اند. هر دو بازیکن با نظر ژاوی به تیم کاتالان ملحق شده اند. 

سرجی روبرتو کاپیتان بارسلونا از سویی از هم تیمی هایش خواسته که تا پایان فصل با تمام قوا ظاهر شوند و ناامید نشوند. بارسلونا در بازی معوقه خود مقابل اوساسونا این فرصت را دارد تا اختلافش با صدر جدول لالیگا را کم کند. البته اگر رئال مادرید نیز بازی معوقه خود را ببرد، اختلاف بارسا و صدر جدول همچنان دو رقمی خواهد بود.

4125