عکس نوشت/ برای نیلوفر اردلان؛ وقتی جام را با دستان خودت به دیگری می دهی

عکس نوشت/ برای نیلوفر اردلان؛ وقتی جام را با دستان خودت به دیگری می دهی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از حواشی دیدار پایانی سوپر لیگ فوتسال زنان، حضور نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در محل برگزاری بازی بود. 

به گزارش فوتبالی، هفته پایانی سوپر لیگ فوتسال زنان دیروز برگزار شد و با قهرمانی پالایش نفت آبادان به پایان رسید. در روزی که حاشیه کم نداشت، یکی از حواشی، حضور نیلوفر اردلان سرمربی فعلی تیم فوتبال زنان سپاهان بود. نیلوفر اردلان که تمام افتخارات مربیگری اش را مدیون فوتسال است، امسال به فوتبال کوچ کرد. او دو فصل قبل همراه پیکان قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شد. 

فصل بعدش هم در اولین دوره سوپر لیگ دوباره همراه با پیکان قهرمان شد تا دبل قهرمانی به یاد ماندنی در فوتسال زنان کسب کرده باشد.  اردلان پس از عدم تشکیل تیم فوتسال زنان پیکان، تصمیم گرفت به تیم فوتبال زنان سپاهان برود تا ادامه مسیر مربیگری اش در فوتبال باشد. 

در عکسی که مشاهده می کنید، نیلوفر اردلان، جامی که در دو فصل گذشته در دستان او و شاگردانش بوده است را تحویل تیم پالایش نفت آبادان داد تا از این به بعد آن ها از گرفتن این جام لذت ببرند. تیم فوتبال زنان سپاهان به سرمربیگری نیلوفر اردلان، تا اینجای فصل در رتبه پنجم لیگ برتر فوتبال زنان قرار دارد؛ جایی که اردلان اصلا به آن عادت ندارد. 

۶۰۰۱