اعتراف کایل واکر به خیانت به همسر فعلی خود

اعتراف کایل واکر به خیانت به همسر فعلی خود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی پوش انگلیسی منچسترسیتی حقایق عجیبی را از زندگی خود فاش کرده است.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از سان اسپورت کایل واکر اعتراف کرد که تابستان گذشته به انتقال به تیم بایرن مونیخ  بسیار نزدیک بوده تا به نوعی از اتفاقات عجیب زندگی خصوصی خود فرار کند. مدافع ملی پوش انگلیسی دو فرزند از لورین گودمن همسر فعلی او که اینفلوئنسر و مدل ایرانی - انگلیسی داشته و به نوعی به همسر فعلی خود خیانت کرده است. واکر اکنون فاش کرده که برای فرار از مشکلات خانوادگی  در فصل نقل و انتقالات تابستانی گذشته تقریباً به بایرن مونیخ ملحق شده بود! این مدافع انگلیسی از لورین گودمن ستاره تلویزیونی بریتانیا، بدون اطلاع همسرش آنی کیلنر، دو فرزند داشت.

کایل واکر در این مورد در مصاحبه اخیر خود گفت: "آیا می خواستم به دلایل فنی از منچسترسیتی بروم؟ نه، البته نه، من در بهترین تیم دنیا هستم. من به دلیل دیگری خیلی نزدیک به این انتقال بودم. من به یک باشگاه بزرگ می رفتم، بایرن مونیخ که یکی از بهترین ها است. در حال حاضر احساس بدی در من وجود دارد، من نمی توانم به خانه بروم، بچه ها را به مدرسه و پسر کوچکم را به فوتبال ببرم."

ستاره منچستر سیتی اکنون به تنهایی در یک عمارت اجاره ای ۳ میلیون پوندی زندگی می کند و باید بابت خیانت به همسر فعلی خود احتمالا به زودی در دادگاه حاضر شود و شاید اتفاقات عجیبی برای او رخ دهد‌.

۱۰۰۹