شهر خسته با کاپیتان جدید برای بقا خواهد جنگید

شهر خسته با کاپیتان جدید برای بقا خواهد جنگید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد خرید جدید نساجی، کاپیتان اول این تیم در نیم فصل دوم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نساجی مازندران از تیم‌های آسیایی این فصل فوتبال ایران است که علاوه بر نتایج ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد، در لیگ برتر هم شرایط بسیار بدی را داشت تا مدیران این تیم دست به تغییرات زده و لوکاس آلکاراز اسپانیایی را جانشین سید مهدی رحمتی کنند.

تیم قائمشهری در زمینه جذب بازیکن هم جزو تیم‌های فعال پنجره زمستانی بوده و توانسته چهار بازیکن شناخته شده در فوتبال ایران را تا بدینجا به خدمت بگیرد. محمدرضا حسینی، علیرضا رضایی، سعید آقایی و محمد عباس‌زاده چهار خرید نساجی بوده‌اند که امیدوارند این تیم را در راه بقا در لیگ برتر کمک کنند.

اما شاید ویژه‌ترین خرید نساجی، جذب محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه قائمشهری باشد که دوباره به این تیم بازگشته است. مهاجمی که سابقه کاپیتانی نساجی را هم داراست و‌ گویا در بازگشت دوباره، مجدداً بازوبند کاپیتانی به وی سپرده شده است.

تیم مازنی که اکنون در اردوی آنتالیا حضور دارد، دیروز یک بازی دوستانه با تیم فاستاو زلین جمهوری چک داشت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ دیداری که در حضور دو کاپیتان نساجی یعنی مهرداد عبدی و حسین زامهران در ترکیب ابتدایی، این عباس‌زاده بود که با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شد تا مشخص شود مهاجم محبوب قائمشهری‌ها در نیم فصل دوم کاپیتان این تیم خواهد بود و وظیفه سنگینی در قبال بقای تیم شهر خسته در لیگ برتر دارد.

1997