افسری: اجازه جدایی تورس و حضورش در استقلال را نمی‌دهیم

افسری: اجازه جدایی تورس و حضورش در استقلال را نمی‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تورس بازیکن کلیدی ماست و حساب ویژه‌ای روی او باز کردیم و تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی به او نخواهیم داد. 

به گزارش فوتبالی، حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص اردوی این تیم در کشور ترکیه اظهار داشت: اردوی خوبی را در کشور ترکیه پشت سر می‌گذاریم و شرایط خوب است. سه بازی دوستانه با تیم‌هایی از جمهوری چک، بلغارستان و ترکیه در دستور کار داشتیم که یک بازی را انجام دادیم و ۲ بازی دیگر باقی مانده و آخر این هفته به ایران برمی‌گردیم.

وی در مورد فعالیت باشگاه گل‌گهر در نقل و انتقالات زمستانی و بازیکنان مدنظر این تیم گفت: تیم در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشت و تنها نیاز داریم تا کمی تقویت شویم. از این رو ۲ بازیکن لیگ برتری مورد توجه سرمربی تیم هستند که باشگاه در حال مذاکره با آنها است. با توجه به مصدومیت مهران گلزاری و از دست دادن فصل، یکی از بازیکنان مدنظرمان در پست دفاع میانی است و همچنین در تلاش هستیم تا در خط حمله یک بازیکن به خدمت بگیریم.

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال برای جذب روبرت تورس نیز اضافه کرد: این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و حرفه‌ای‌ است و قطعا برخورد حرفه‌ای با این موضوع خواهد داشت. تورس بازیکن کلیدی ماست و حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌ایم و تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی و پیوستن او را به استقلال یا تیم دیگری نخواهیم داد.

افسری در خصوص علاقه باشگاه استقلال به جذب مهدی تیکدری و تمایل باشگاه تراکتور به جذب علیرضا علیزاده افزود: تیکدری و علیزاده هم بازیکنان تحت قرارداد باشگاه هستند و ما به آنها نیاز داریم و اجازه جدایی این بازیکنان را هم نخواهیم داد. در نیم‌فصل به دنبال تقویت خودمان هستیم تا نتایج بهتری بگیریم، به همین خاطر اجازه جدایی هیچ یک از بازیکنان را نمی‌دهیم.

2636