بارسلونا در تابستان به سراغ گزینه مورد علاقه ژاوی می‌رود

بارسلونا در تابستان به سراغ گزینه مورد علاقه ژاوی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- الکس گارسیا، هافبک اسپانیایی خیرونا، یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی هرناندز است؛ اما با وجود جدایی ژاوی از بارسلونا در تابستان 2024، باز هم مدیران بارسا علاقه دارند تا برای جذب این بازیکن تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، هنوز نمی‌توان در خصوص خریدهای تابستانی بارسلونا اظهار نظر کرد، چرا که آینده نیمکت این تیم مبهم است و مشخص نیست کدام سرمربی سکان هدایت آن‌ها را برای فصل آینده به عهده خواهد داشت. اما در صورت موافقت سرمربی بعدی، الکس گارسیا می‌تواند محتمل‌ترین خرید بارسلونا برای فصل بعد باشد؛ بازیکنی که یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی هرناندز است.

الکس گارسیا که فصل فوق‌العاده‌ای را با خیرونا سپری می‌کند، در ماه گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد رویای بازی برای بارسلونا را در سر می‌پروراند و دوست دارد یک روزی پیراهن آبی و اناری تیم کاتالونیایی را به تن کند. او نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه بارسلونا قرار گرفت؛ اما محدودیت‌های مالی بارسا و مخالفت خیرونا با جدایی این بازیکن، مانع حضور او در جمع بارسایی‌ها شد.

بارسا در حال حاضر پولی برای به خدمت گرفتن گارسیا ندارد، اما ممکن است در تابستان پیشنهاد معاوضه بازیکنان کارساز باشد. آن‌ها برنامه دارند اوریول رومئو، هافبک سابق خیرونا را در ازای گارسیا بدهند. همچنین اریک گارسیا و پابلو توره نیز بازیکنان تحت قرارداد بارسلونا هستند که به صورت قرضی در خیرونا توپ می‌زنند و این امکان را به وجود می‌آورند تا بارسا بتواند قیمت الکس گارسیا را کاهش دهد.

هرچند که باید یادآور شد جذب او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد. گارسیا یکی از بازیکنان لیست ژاوی بود که مورد تایید مدیران هم قرار گرفت و اگر سرمربی بعدی نیز کیفیت او را تایید کند، سران بارسا برای جذب او اقدام می‌کنند.

1428