هافبک نیوکاسل، پیراهنش را با شکلات معاوضه کرد!

هافبک نیوکاسل، پیراهنش را با شکلات معاوضه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - برونو گیمارائش هافبک نیوکاسل پیراهنی که در بازی تیمش و استون ویلا به تن داشت را به یک هوادار داد و در ازایش از او شکلات گرفت!

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل پیروزی ارزشمندی مقابل استون ویلا با نتیجه سه بر یک کسب کرد. تیم ادی هو به روند هفده بازی شکست ناپذیری استون ویلا در خانه اش در لیگ انگلیس خاتمه بخشید. فابیان شار (دو بار) و الکس مورنو (گل به خودی) در این بازی گلهای نیوکاسل را ثبت کردند و این تیم توانست سه امتیاز شیرین و ارزشمند را کسب کند. 

هواداران نیوکاسل شبی به یاد ماندنی را داشتند. برونو گیمارائش هافبک برزیلی در پایان بازی به سوی یک هوادار رفت و پیراهنش را به او داد تا در ازایش دو شکلات با برند "کیندر بوئنو" را دریافت کند!

البته به نظر می رسد که اقدام این هوادار کاملا هوشمندانه بوده  و شناخت کافی از این بازیکن داشته است چرا که سال گذشته آنا، نامزد گیمارائش افشا کرده بود که این هافبک به شکلات های تخم مرغی که در آن کپسول های زرد رنگ و اسباب بازی بوده، علاقه زیادی دارد. این شکلات ها نیز تحت برند "کیندر" تولید می شوند. 

گیمارائش سال گذشته نیز در مصاحبه دیگری گفته بود:" در رژیم هستم. دوست ندارم که چیزی بنوشم اما در مورد چیزهای شیرین مشکلات دارم. نقطه ضعفم، شکلات است. ترجیح می دهم حتی در مورد شکلات صحبت هم نکنم!"

4125