اعتراض مرد مشکی‌پوش آرژانتینی نسبت به برنامه بازی‌های تیمش

اعتراض مرد مشکی‌پوش آرژانتینی نسبت به برنامه بازی‌های تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید هفته آینده باید دو دیدار حساس مقابل رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در کنار رئال سوسیداد، تنها تیم‌های اسپانیایی باقی مانده در رقابت‌های کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها در نیم‌فصل دوم روزهای پرفشاری را سپری می‌کنند و از همین رو، برنامه‌ریزی درست مسابقات اهمیت زیادی برایشان دارد.

اتلتیکو مادرید بایستی چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. این در حالی است که 3 روز قبل از آن، در دیداری حساس در مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرند. اما شرایط برای اتلتیک بیلبائو کاملا متفاوت است. سفید و قرمزهای ایالت باسک، جمعه شب در برابر مایورکا صف‌آرایی می‌کند و 48 ساعت بیشتر از هم‌نام مادریدی خود استراحت می‌کند.

همین مسئله باعث شد تا دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به برنامه‌ریزی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا معترض باشد. او در این باره گفت: «من خودم را در موقعیت یک هوادار اتلتیکو قرار می‌دهم. آنها در فدراسیون به هوادار احترام نمی‌گذارند. فدراسیون از قبل می‌دانست که ما مقابل رئال بازی می‌کنیم. با وجود چنین نیمه نهایی مهمی، فدراسیون تصمیم می‌گیرد حریف ما دو روز بیشتر استراحت کند.»

سیمئونه در ادامه اضافه کرد: «نمی‌گویم که اگر حریف یک روز کمتر استراحت کند، ما آنها را می‌بریم. این مسئله احترام به اتلتی و هوادارانش است، زیرا هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا بازیکنان را در بهترین فرم ببینند. من عصبانی هستم و معتقدم همه ما را احمق فرض کرده‌اند!»

حالا باید دید فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا نسبت به اظهارات دیگو سیمئونه چه واکنشی نشان خواهند داد؛ آیا محرومیتی در انتظار مرد مشکی‌پوش آرژانتینی است؟

1428