کنایه سنگین بازیکن برنتفورد به ستاره انگلیسی پس از تقلید خوشحالی «پرتاب دارت»

کنایه سنگین بازیکن برنتفورد به ستاره انگلیسی پس از تقلید خوشحالی «پرتاب دارت»

پایگاه خبری فوتبالی - نیل موپای پس از کل کل درون زمین با جیمز مدیسون، در شبکه های اجتماعی نیز با این بازیکن به کل کل پرداخت!

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب برنتفورد  و تاتنهام در یکی از دربی های جذاب شهر لندن به مصاف هم رفتند. موپای در دقیقه 15 اولین گل را برای تیم مهمان به ثمر رساند.  بازیکن برنتفورد تصمیم گرفت که مدیسون را مسخره کند و خوشحالی "پرتاب دارت" او را تقلید کند، مسئله ای که به نظر می رسد که به مذاق ستاره تاتنهام خوش نیامده است. البته مدیسون در این بازی خنده آخر را انجام داد چرا که تیمش با نتیجه سه بر دو پیروز شد. 

مدیسون در پایان بازی در مورد خوشحالی گل موپای گفت:" به اندازه کافی گل نمی زند و خوشحالی گل مخصوص خودش را ندارد و به همین خاطر خوشحالی دیگران را تقلید می کند."

موپای در پیامی اینستاگرامی پاسخ او را داد:"ناراحت شدم که نتوانستیم پیروز شویم. گلهای بیشتر و سقوط های کمتری در دوران فوتبالم نسبت به جیمز مدیسون داشته ام. دوشنبه دوباره برمی گردیم."  بازیکن فرانسوی همچنین با عبارت "حرف مفت، هاهاها" به صحبت های مدیسون در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد!

تاتنهام با این پیروزی در رتبه چهارم لیگ انگلیس قرار گرفت در حالی که برنتفورد در رتبه پانزدهم حضور دارد و فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد.

4125