واکنش مهاجم اسبق منچسترسیتی به پیشنهاد چهار سال قبل پرسپولیس

واکنش مهاجم اسبق منچسترسیتی به پیشنهاد چهار سال قبل پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اسبق منچسترسیتی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش فوتبالی، ویلفرد بونی مهاجم اسبق منچسترسیتی و سوانزی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی پیشنهاد ۴ سال پیش پرسپولیس را تایید کرد. 

مهاجم اسبق منچسترسیتی در این زمینه اظهار داشت: «مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشتم ولی به توافق نهایی نرسیدم.»

او در ادامه بیان کرد: «با مرتضی پورعلی‌گنجی در شبکه‌های مجازی در ارتباط هستم ولی از طریق او با باشگاه پرسپولیس ارتباط نگرفتم.»

توضیح فوتبالی: ماجرای پیشنهاد پرسپولیس به این مهاجم ساحل عاجی، مربوط به زمانی است که گابریل کالدرون هدایت قرمزها را بر عهده داشت و بعد از جدایی جونیور براندائو از پرسپولیس، از بونی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او نام برده شد. بازیکنی با سابقه بازی در تیمهایی مثل سوانسی و منچسترسیتی. 

در آن مقطع این خبر درباره بونی منتشر شد که او طی صحبتی که با واسطه باشگاه پرسپولیس داشته اعلام کرده برای آمدن به ایران و عقد قرارداد با پرسپولیس برای هر ماه ۲۱۰ هزار یورو می‌خواهد. این یعنی باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد در یک فصل به این بازیکن باید چیزی حدود ۲ میلیون یورو پرداخت کند و نهایتا هم خبری از توافق پرسپولیس با این بازیکن نشد.

ماجرای شناخت او از مرتضی پورعلی‌گنجی هم به زمانی برمی‌گردد که این بازیکن به طور قرضی راهی العربی قطر شده بود و آنجا با مدافع تیم ملی همبازی بود.

۹۹۸۹