تمجید سیمئونه از سرمربی و مدیر رئال مادرید در آستانه دربی مادرید

تمجید سیمئونه از سرمربی و مدیر رئال مادرید در آستانه دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- روز یکشنبه، تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید فصل پرفرازونشیبی را سپری می‌کند. آن‌ها شروع خوبی داشتند، اما در مقطعی از فصل دچار افت شدند و از کورس قهرمانی لالیگا عقب ماندند. با این حال، باید گفت آن‌ها تنها تیم در این فصل بودند که توانستند امسال رئال مادرید آماده کارلو آنچلوتی را شکست دهند. شاگردان سیمئونه دو مرتبه از سد رئال مادرید گذشتند و سیمئونه نشان داد تیم قابل احترامی برای این فصل ساخته است.

همچنین اتلتیکو مادرید تنها تیمی است که در یک بازی بیشتر از دو گل به رئال مادرید زد؛ آن‌ها سه بار این کار را انجام دادند.

البته یک نکته نگران‌کننده برای تقابل روز یکشنبه وجود دارد، و آن این است که اتلتیکو مادرید از سال 2016 تا به حال نتوانسته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شود.

اما با این حال، دیگو سیمئونه احترام زیادی برای سرمربی و مدیر رئال مادرید قائل است. مرد آرژانتینی نیمکت روخی بلانکو در آخرین مصاحبه خود با رسانه ESPN گفت: «رئال یک سرمربی حرفه‌ای و فوق‌العاده دارد که به خوبی می‌تواند تیم را مدیریت کند. همچنین آن‌ها یک رییس قوی و مقتدر مثل فلورنتینو پرز دارند که بهترین تیم جهان را برایشان ساخته.»

سیمئونه در این فصل سه مرتبه با رئال مادرید روبه‌رو شد که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست بود. سرمربی آرژانتینی در لیگ و کوپا دل ری موفق شد از سد حریف قدرتمند همشهری خود عبور کند و در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، در برابر کهکشانی‌ها مغلوب شد.

1428