نظر جالب گواردیولا درباره پیوستن هالند به رئال مادرید

نظر جالب گواردیولا درباره پیوستن هالند به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شد که ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتیزن‌ها برای به دست آوردن توپ طلا می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در روزهای اخیر سوژه رسانه‌های اسپانیایی بود. بعد از این‌که ستاره نروژی موفق نشد برنده توپ طلای سال 2023 شود، نشریات اسپانیایی مدعی شدند که این بازیکن می‌خواهد راهی رئال مادرید شود تا بتواند جایزه بهترین بازیکن سال را از آن خود کند.

همچنین گفته شده بود که هالند نمی‌تواند با آب و هوای شهر منچستر سازگار شود و به همین خاطر، خواهان ترک این تیم در تابستان 2024 است. اما گواردیولا معتقد است که این بازیکن 23 ساله که پس از دو ماه مصدومیت به ترکیب منچسترسیتی بازگشته است، آرام است و به دنبال جدایی نیست.

گواردیولا روز جمعه در یک کنفرانس خبری در خصوص شرایط ارلینگ هالند به طعنه گفت: «نمی‌دانم، باید از رسانه های مادرید بپرسید. شاید آنها اطلاعات بیشتری نسبت به ما داشته باشند. ما این احساس را نداریم که او ناراضی است. او از شرایط ناراضی است، چون در دو ماه نتوانست برای ما بازی کند، اما باز هم می‌گویم، شاید رسانه‌های اسپانیایی اطلاعات بیشتری از ما داشته باشند!»

هالند فصل گذشته 52 گل در 53 گل به ثمر رساند تا تیم گواردیولا را به سه گانه تاریخی برساند و در 23 بازی‌ای که این فصل برای آبی‌های شهر منچستر به میدان رفته، 19 گل به ثمر رسانده است. 

این بازیکن 23 ساله که فصل دوم حضورش در جمع سیتیزن‌ها را سپری می‌کند، تا سال 2027 با آبی‌ها قرارداد دارد، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند که یک بند فسخ قرارداد 75 میلیونی برای تیم‌های غیرانگلیسی در قرارداد او گنجانده شده و او اگر بخواهد می‌تواند هر زمانی که خواست از تیم انگلیسی جدا شود.

او از زمان حضورش در بورسیا دورتموند، مورد توجه رئال مادرید قرار داشت، اما در نهایت به منچسترسیتی پیوست.

1428