ستاره‌های آکادمی تاتنهام در رادار منچسترسیتی

ستاره‌های آکادمی تاتنهام در رادار منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن از آکادمی تاتنهام مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته‌اند و پیش‌بینی می‌شود آبی‌های شهر منچستر به زودی برای جذب این دو بازیکن مستعد و جوان اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از سیاست‌های منچسترسیتی در سالیان اخیر، خرید بازیکنان بااستعداد در سنین جوانی است. آن‌ها در این فصل با خرید کلودیو اچه‌وری، پدیده جوان آرژانتینی نشان دادند که همچنان این سیاست را در دستور کار دارند. گفتنی است آکادمی منچسترسیتی نیز بازیکنان باکیفیتی همچون فیل فودن و کول پالمر پرورش داده است.

اما حالا چند خبرگزاری مدعی شده‌اند که استعدادهای آکادمی باشگاه تاتنهام مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار دارند. سفیدپوشان شمال لندن که اخیرا لوکاس برگوال، پدیده 18 ساله سوئدی را از بارسلونا هایجک کردند، در آستانه از دست دادن دو بازیکن بااستعداد خود قرار دارند.

میکی مور و کالوم اولوسی، دو بازیکنی هستند که در رادار سیتیزن‌ها قرار دارند. میکی مور، وینگر چپ 16 ساله، در تیم زیر 18 سال تاتنهام موثر واقع شده و تنها در 10 بازی در لیگ برتر زیر 18 سال، 12 گل و 6 پاس گل به ثبت رساند.

همچنین کالوم اولوسی، هافبک میانی نیز عملکرد خوبی داشت و با شش گل و سه پاس گل در 12 بازی در لیگ برتر زیر 18 سال و جام حذفی جوانان آمار جالب توجهی از خود به جای گذاشت.

هرچند که گفته شده این دو بازیکن متقاعد شده‌اند فعلا در تاتنهام بمانند، اما اگر در پنجره‌های نقل و انتقالاتی بعدی تیمی همچون منچسترسیتی پیشنهاد بدهد، بعید است تاتنهامی‌ها بتوانند مور و اولوسی را در تیم خود نگه دارند.

1428