وقتی خرید جدید یوونتوس به سبک رونالدو خوشحالی کرد (عکس)

وقتی خرید جدید یوونتوس به سبک رونالدو خوشحالی کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس آلکاراز هافبک 21 ساله آرژانتینی به تازگی به طور قرضی از تیم ساوتهمپتون در فوتبال انگلیس راهی یوونتوس شده است و باید دید که ماسیمیلیانو آلگری به چه شکلی از او استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، کارلوس آلکاراز با وجود این که یک آرژانتینی است اما کریستیانو رونالدو را به عنوان الگوی خود قرار داده است. او قبلا در بازی ساوتهمپتون مقابل آرسنال، پس از گلزنی به آرسنال به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد و فریاد siuu را از خودش به اجرا در آورد.

کارلوس آلکاراز درباره علاقه ای که به کریستیانو رونالدو دارد گفته است:" وقتی بچه بودم، همیشه عاشق کریستیانو رونالدو بودم. او بزرگ ترین الهام بخش من بود."

کارلوس آلکاراز هنوز در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین بازی نکرده است و باید دید که در آینده به تیم ملی آرژانتین دعوت می شود یا خیر. هافبک هایی مثل رودریگو دی پائول و انزو فرناندز در تیم ملی آرژانتین حضور دارند و همین قضیه موجب شده است تا فرصتی به کارلوس آلکاراز که یک بازیکن جوان و 21 ساله است، نرسد. او فعلا به طور قرضی به جمع بیانکونری ها پیوسته است و باید دید که چه اتفاقاتی در آینده برای او رقم می خورد.

1471