بارسلونا به دنبال تخفیف گرفتن از منچسترسیتی برای خرید ستاره پرتغالی

بارسلونا به دنبال تخفیف گرفتن از منچسترسیتی برای خرید ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو کانسلو موفق‌ترین خرید این فصل بارسلونا بود، اما این بازیکن در حال حاضر به صورت قرضی در جمع آبی‌واناری‌ها حضور دارد و بارسایی‌ها تلاش می‌کنند تا در تابستان قرارداد او را دائمی کنند.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو فصل خوبی را در بارسلونا پشت سر می‌گذارد. او در نقل و انتقالات تابستان 2023 به صورت قرضی از منچسترسیتی به جمع کاتالان‌ها پیوست. در فصلی که بارسلونا عملکرد چندان خوبی نداشت، مدافع پرتغالی یکی از باثبات‌ترین بازیکنان این تیم بوده است.

با توجه به عملکرد درخشان این بازیکن در پیراهن بارسلونا، دور از انتظار نیست که مدیران باشگاه برای دائمی کردن قرارداد او اقدام کنند. آن‌ها شانس خوبی برای به خدمت گرفتن کانسلو دارند، چون احتمالامدیران منچسترسیتی با جدایی ستاره پرتغالی مخالفت نمی‌کنند؛ چرا که او در برنامه‌های پپ گواردیولا جایی ندارد.

به گفته خوان خیمنز سالوادو، کانسلو در تابستان امسال با 25 میلیون یورو برای بارسا در دسترس است. در حالی که این مبلغ برای به خدمت گرفتن بازیکنی در کیفیت کانسلو زیاد نیست، اما بارسلونا امیدوار است به دلیل مشکلات مالی خود بتواند با مدیران من‌سیتی مذاکره کند و آن‌ها را برای کاهش مبلغ انتقال متقاعد کند. مدیران بارسلونا معتقدند که در انجام این کار موفق خواهند بود، چون خود بازیکن هم در بارسا خوشحال است و تمایل دارد دوران طولانی‌تری پیراهن آبی‌ و اناری را به تن کند.

بارسایی‌ها تمایل زیادی به حفظ این بازیکن دارند، چرا که پس از جدایی دنی آلوز، هیچ بازیکنی مانند کانسلو نتوانسته بود در جناح راست خط دفاعی بارسا خوش بدرخشد.

1428