عکس نوشت/ زمانی که گرد و خاک طوفان به پایان برسد!

عکس نوشت/ زمانی که گرد و خاک طوفان به پایان برسد!

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان بازی ایران و ژاپن تصاویری لذت‌بخش از درون زمین به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، ایران در یک چهارم نهایی با حریفی قدرتمند و تا بیخ دندان مسلح رو به رو شد؛ به گونه‌ای که می‌توان به لحاظ سختی این بازی را به یک فینال تشبیه کرد.

آن‌هم در شرایطی که تیم ملی، طارمی را به عنوان یکی از موثرترین مهره‌ها در اختیار نداشت و ملی‌پوشان در فرصت 65 ساعته بین بازی با سوریه و ژاپن، نه فرصت ریکاوری داشتند و نه تمرین درست و حسابی.

احتمالا وقتی ژاپنی‌ها گل اول را در دقیقه 28 زدند، خیلی از هواداران تیم ملی سرشان را پایین انداختند و زیر لب گفتند: "تمام شد...باختیم..." ولی کسی به فکرش خطور نمی‌کرد ایران در نیمه دوم به آن شکل متحول شود و کنترل بازی را در مشت خود بگیرد.

به طرز عجیب و غریبی در نیمه دوم ساختار ژاپن متزلزل شد و بر خلاف چیزی که همه انتظار داشتند، بازی نه به وقت اضافه کشید و نه پنالتی؛ بلکه در همان 90 دقیقه نسخه سامورایی‌ها پیچیده شد تا به همه ثابت شود ژاپن در فاز هجومی یک هیولاست، ولی در سازماندهی دفاعی حرف زیادی برای گفتن ندارد.

در پایان این بازی نفسگیر، بازیکنان تیم ملی برای دقایقی در زمین قدم زدند و با هواداران به شادی پرداختند. در این میان، ترابی و قلی‌زاده فرزندان دلبند خود را به زمین آوردند و در کمال آرامش به بازی با آن‌ها مشغول شدند، چنانچه انگار تازه از یک رویای پراضطراب 90 دقیقه‌ای بیدار شده و در یک روز عادی با فرزندان خود در حال تفریح هستند!

مطمئنا امروز، روز پرمشقتی برای تمام اعضای تیم ملی بود و از بازیکنان داخل زمین گرفته تا کادر فنی و هواداران و بازیکنان ذخیره روی نیمکت، همه روز پرفشار و پر از استرسی را تحمل کردند و آنگاهی که طوفان فرو نشست، چه کسی بیشتر از آن‌ها لایق استراحت و آسودگی بود؟

7474