موتور گلزنی لواندوفسکی دوباره روشن شد

موتور گلزنی لواندوفسکی دوباره روشن شد

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنی لواندوفسکی استارت یک برد حیاتی برای بارسلونا در خارج از خانه را رقم زد. 

به گزارش فوتبالی، آبی اناری‌های بارسلونا موفق شدند بازی خارج از خانه خود را مقابل دپورتیوو آلاوز با نتیجه سه بر یک برنده شوند. بارسایی‌ها با این پیروزی همچنان امیدهای خود برای قهرمانی در لالیگا را حفظ کردند و چشم به بازی رقبای صدرنشین و مدعی خود دوخته‌اند تا با از دست دادن امتیاز، راه را برای خود هموارتر ببینند.

از اتفاقات برد جالب دیشب بارسلونا، گلزنی مجدد رابرت لواندوفسکی بود که بعد از گذشت چندین بازی و ناموفق بودن در گلزنی، توانست گل اول تیم خود را به ثمر رسانده و استارت یک پیروزی دلچسب و البته مهم را برای بارسایی‌ها بزند. آخرین گلی که لواندوفسکی برای بارسلونا به ثمر رسانده بود به تاریخ 10 دسامبر سال گذشته میلادی برمی‌گردد. 

این مهاجم کهنه‌کار موفق شد با گلزنی در بازی شب گذشته، آمار گل‌های خود را به عدد 9 برساند. رابرت لواندوفسکی به نظر می‌رسد در این فصل با فاصله زیادی که در تعداد گل با بازیکنانی همچون جود بلینگام، آرتم دووبیک و بورخا مایورال که با 14 گل برترین گلزنان حال حاضر لالیگا هستند، شانسی برای آقای گلی نداشته باشد. نکته جالب درباره لواندوفسکی این است که این مهاجم از اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ در فصل 2015-2014 هیچوقت کمتر از 20 گل در یک فصل به ثمر نرسانده و باید دید که تا پایان این فصل می‌تواند همچنان رکورد خود را حفظ کند یا نه.

1369