رئالی سابق جای یک رئالی دیگر را در سائوپائولو می‌گیرد!

رئالی سابق جای یک رئالی دیگر را در سائوپائولو می‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - سائوپائولو می خواهد ستاره اصلی ترکیبش را عوض کند و در نظر دارند که یکی از ستارگان سابق رئال مادرید و یوونتوس را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، نشریات برزیل گزارش داده اند که آنخل دی ماریا ستاره ارژانتینی برنامه ای برای تمدید قرارداد با بنفیکا ندارد و بدین ترتیب در پایان فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد به سائوپائولو ملحق شود. دی ماریا جایگزین خامس رودریگز می شود. 

خامس رودریگز و دی ماریا هر دو تجربه حضور در رئال مادرید را دارند. در حقیقت در تابستان 2014 ، دی ماریا پس از درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا با 75 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد و رئال مادرید پول خرید او را صرف خامس رودریگز کرد و حالا قرار است که اتفاقی برعکس رخ بدهد، این بار بازیکن کلمبیایی جدا می شود تا جای خود را به بازیکن آرژانتینی بدهد!

خامس رودریگز در سالهای اخیر در سراشیبی مطلق قرار داشته است . این بازیکن که زمانی در بایرن مونیخ و رئال مادرید بازی می کرد، یکی از ستارگان فوتبال دنیا بود اما بعد از آن به اورتون، الریان و المپیاکوس رفت و حالا در سائوپائولو هم شرایط جالبی ندارد. در نقطه مقابل دی ماریا پس از درخشش در تیم ملی آرژانتین و یوونتوس تصمیم گرفت که به باشگاه سابقش بنفیکا برود و حالا می تواند به ستاره جدید سائوپائولو تبدیل شود.

4125