خط هافبک بی‌سر و سامان تیم ملی؛ این قدوس را نمی‌شناختیم

خط هافبک بی‌سر و سامان تیم ملی؛ این قدوس را نمی‌شناختیم

 پایگاه خبری فوتبالی – هافبک خوش استیل و توانای تیم ملی هم مثل بقیه بازیکنان در مقابل قطر ناامید کننده ظاهر شد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران، چهارشنبه و در یک بازی انتقادآمیز همه هوادارانش را ناامید کرد و در حالی که خیلی زود از قطر جلو افتاده بود با نتیجه3 بر دو شکست خورد و باز هم نتوانست به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. 

در این مسابقه اغلب بازیکنان ایران نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند. این در حالی بود که قبل از شروع مسابقه به نظر می‌رسید بازیکنان آماده ارائه یک بازی خوب و رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا 2023 هستند. 

اما به جز یکی دو نفر که نسبتا توانستند در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر شوند بقیه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یکی از کسانی که فوتبالدوستان ایرانی خیلی روی او حساب کرده بودند سامان قدوس بود. 

قدوس به شکلی غیر منتظره بهترین بازیکن ایران در طول تورنمنت بود. او تبدیل به اصلی‌ترین مهره امیر قلعه‌نویی در میانه زمین شده بود و بازی‌های  چشم‌نوازش به شدت مورد توجه قرار گرفته بود. 

اما درست در روزی که باید مثل بازی‌های قبلی می‌درخشید یکی از بدترین بازی‌هایش را با پیراهن تیم ملی ایران انجام داد. سامانی که در بازی با قطر در زمین دیدیم با سامانِ بازی‌های قبلی بسیار متفاوت بود. 

بارها و بارها با پاس‌های اشتباه توپ‌ها را لو داد. بارها با پاس‌های کم دقت خودش زهر و سرعت حملات تیم ملی را گرفت. او به قدری پراشتباه بازی می‌کرد که خیلی از کسانی که بازی را می‌دیدند باور نمی‌کردند این بازیکنِ پراشتباه همان ستاره بازی‌های قبلی است. 

نمایش ضعیف قدوس تا پایان مسابقه ادامه پیدا کرد و هیچ کس نفهمید چرا این اتفاق افتاده است. به نظر می‌رسید حتی کادر فنی تیم ملی هم نمی‌تواند او را از این وضعیت دربیاورد. در نهایت هم سوت پایان بازی نقطه پایانی شد بر یکی از عجیب‌ترین بازی‌های بازیکن خوش‌استیل و خوش‌قد و بالای تیم ملی ایران. 

قدوس پس از شکست تلخ تیم ملی و نرسیدن به فینال بلافاصله به انگلیس برگشت تا به تمرینات تیمش یعنی برنتفورد اضافه شود.  

 

1359