اتفاق تاریخی برای منچستریونایتد که هیچ کس به آن توجه نکرد!

اتفاق تاریخی برای منچستریونایتد که هیچ کس به آن توجه نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی منچستریونایتد و استون ویلا در روز یکشنبه اتفاقی تاریخی رخ داد اما به نظر می رسد که هیچ کس به آن توجهی نکرده است!

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ سومین پیروزی متوالی خود را کسب کردند آن هم در حالی که اسکات مک تامینی از روی نیمکت وارد زمین شد و گل پیروزی را به ثبت رساند. راسموس هویلوند یازدهمین گل فصلش را در این بازی زده بود که داگلاس لوئیز گل تساوی را کسب کرد. مک تامینی به قهرمان بازی تبدیل شد هر چند که هری مگوایر به واسطه عملکرد درخشانش عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. 

البته جدا از  نتیجه، یونایتد در ویلا پارک تصمیمی را در مورد پیراهنش گرفت که از سال 1957 تا کنون رخ نداد. در حقیقت یونایتد در این بازی لباس دومش به رنگ سفید را پوشید که معمولا آنها پیراهن، شورت و جوراب سفیدرنگی را برای لباس دوم استفاده می کنند اما با توجه به لباس رقیب مجبور شدند با لباس دیگری بازی کنند چون استون ویلا با شورت سفید بازی می کند.  

بدین ترتیب یونایتد مجبور شد که با شورت قرمز رنگ بازی کند که آنها برای اولین بار در 67 سال اخیر با لباسی با پیراهن سفید و شورت قرمز بازی کردند. آخرین باری که این اتفاق برایشان رخ داد به نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا مقابل رئال مادرید برمی گردد.  بعد از یونایتد هرگز شورت قرمز با پیراهن سفید استفاده نکرده بود تا با لیورپول که لباسی سراسر قرمز را دارد، متمایز باشد. 

البته یونایتد در این مدت گاهی از پیراهن و شورت قرمز استفاده می کرد اما هرگز در لیگ انگلیس تا پیش از بازی دیشب از پیراهن سفید و شورت قرمز استفاده نکرده بودند.

4125