نکونام از استقلالی شدن فخرالدینی می‌گوید؛ پول رضایت‌نامه‌اش را خودش داد!

نکونام از استقلالی شدن فخرالدینی می‌گوید؛ پول رضایت‌نامه‌اش را خودش داد!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام ماجرای چگونگی جذب میلاد فخرالدینی را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، استقلال که نیم فصل نخست را با کسب 32 امتیاز و البته با طعم صدرنشینی به پایان رساند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چندان فعالیت پررنگی نداشت و خیلی چراغ خاموش از دو بازیکن خارجی یعنی رافائل سیلوا و جلال الدین ماشاریپوف رونمایی کرد. با این حال روز گذشته در عجیب‌ترین اتفاق ممکن استقلال صاحب یک بازیکن جدید شد و میلاد فخرالدینی که اتفاقا سابقه پوشیدن پیراهن آبی‌ها را دارد به یکباره از آلومینیوم جدا شد تا بعد از گذشت چند سال دوباره استقلالی شود و به جمع شاگردان جواد نکونام بپیوندد

جواد نکونام در تازه‌ترین مصاحبه خودش ماجرای جذب این بازیکن 33 ساله را توضیح داد و مدعی شد که چون استقلال در نیم فصل دوم قابلیت استفاده از کوین یامگا را به علت مصدومیت شدید این بازیکن ندارد و البته از نفراتی که در لیست اولیه و ثانویه‌اش بودند هیچ کدام توسط باشگاه جذب نشده مجبور به جذب فخرالدینی شده است و او را برای استفاده در پست دفاع راست به خدمت گرفته است. همچنین سرمربی آبی پوشان به این نکته هم اشاره کرد که فخرالدینی برای این که دوباره استقلالی شود خودش مبلغ رضایت‌نامه‌اش را به باشگاه سابقش، یعنی آلومینیوم که 2.5 سال برایش بازی کرده را پرداخت کرده است.

فخرالدینی در طی دوران تقریبا 3 ساله خود در استقلال در 48 مسابقه به میدان رفت و آمار 3 گل زده را از خود برجای گذاشت. او در استقلال با سرمربیانی چون امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی کار کرد و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی چون تراکتور، ذوب آهن و آلومینیوم را در کارنامه‌اش دارد.

9098