عکس نوشت/ دروازه‌ای مطمئن با حضور قارتال

عکس نوشت/ دروازه‌ای مطمئن با حضور قارتال

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان گل‌گهر نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل فولاد داشت.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر در شرایطی توانست از سد فولاد عبور کند که چندین بار دروازه‌اش به طور جدی توسط حریف خوزستانی تهدید شد.

فولاد که این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و جایگاه آن جدول به هیچ عنوان باب میل هواداران نیست، اخیرا با سرمربی اسپانیایی خود قطع همکاری کرده تا موقتا احمد آل‌نعمه روی نیمکت تیم بنشیند.

از آنجایی که فولادی‌ها برای بهبود وضعیت خود به پیروزی مقابل گل‌گهر نیاز مبرم داشتند، چندین بار حملاتی روی دروازه گل‌گهر تدارک دیدند که هر بار با یک سد مستحکم به نام محمدرضا اخباری رو به رو شدند.

اخباری با ذکاوت بالای خود اجازه شکل گیری ارسال‌ها را نمی‌داد و معمولا سعی می‌کرد توپ را در میانه راه قطع کند تا خطری روی دروازه‌اش ایجاد نشود.

اما مهمترین عکس‌العمل اخباری که از جذاب‌ترین صحنه‌های بازی هم بود، در دقیقه 3+90 اتفاق افتاد؛ هنگامی که موسی کولیبالی، مدافع پیش تاخته فولاد در نزدیکی محوطه شش قدم ضربه محکمی به توپ نواخت و چیزی نمانده بود در واپسین دقایق کار را به تساوی بکشاند.

ولی اخباری با آمدگی کامل مقابل این توپ ایستادگی کرد تا آه از نهاد فولادمردان برخیزد و آل نعمه در کنار زمین با حسرت سر خود را تکان بدهد.

بدین ترتیب دروازه‌بان سابق تراکتور که به قارتال معروف است، ثابت کرد همچنان در اوج آمادگی به سر می‌برد و تیمی که او را در اختیار داشته باشد، خیالش از دروازه راحت است.

7474