برد النصر در لیگ قهرمانان آسیا با گل رونالدو

برد النصر در لیگ قهرمانان آسیا با گل رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و الفیحای عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و کار حود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها آسان کند.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها هدفی جز قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند و با داشتن بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو به چیزی غیر از این هم نباید فکر کنند. النصری ها در این بازی میهمان بودند و در خانه حریف موفق شدند به پیروزی برسند.

تک گل النصر عربستان را در این بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. فوق ستاره پرتغالی در سن 39 سالگی همچنان یک بازیکن ویژه است و برای تیم خود می درخشد. رونالدو در دقیقه 81 بازی بود که روی پاس مارسلو بروزوویچ موفق شد دروازه الفیحا را باز کند و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

گلی که رونالدو مقابل تیم الفیحا به ثمر رساند، اولین گل کریستیانو رونالدو در سال 2024 میلادی بود. او از سال 2002 در حال گلزنی است و در تمامی سال ها گلزنی کرده است. رونالدو بهترین گلزن سال 2023 میلادی در دنیای فوتبال بود.

تماشای گل رونالدو به الفیحا

1470