شوک به مورایس؛ سپاهان بازی بعدی یک مدافع دارد!

شوک به مورایس؛ سپاهان بازی بعدی یک مدافع دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - با اخراج محمد دانشگر و محرومیت هادی محمدی، سپاهان برای بازی برگشت با الهلال فقط یک مدافع وسط تخصصی در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، محمد دانشگر مدافع سپاهان باتوجه به تکل خشن در دقیقه ۷۹ و پس از اینکه احمد العلی صحنه را توسط کمک داور ویدیویی بررسی کرد، با کارت قرمز مواجه شده و از زمین مسابقه اخراج شد تا کار سپاهان در ادامه مسابقه سخت‌تر شود.

با این حال این تنها ترکش اخراج دانشگر برای سپاهان نیست و طلایی‌پوشان برای بازی برگشت برابر الهلال در ریاض باتوجه به این اخراج و البته محرومیت هادی محمدی فقط یک مدافع وسط تخصصی یعنی سیاوش یزدانی را در اختیار خواهند داشت.

هادی محمدی در آخرین دیدار مرحله گروهی سپاهان باتوجه به کارت قرمزی که گرفت، توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر جریمه هزار دلاری چهار جلسه محروم شد تا این مدافع و تیمش حسابی نقره داغ شوند.

محمدی که همچنان سه جلسه محرومیت وی باقی مانده در بازی برگشت در ریاض هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تا ژوزه مورایس مجبور باشد از یک بازیکن غیرتخصصی در پست مدافع وسط و به عنوان زوج سیاوش یزدانی استفاده کند.

مورایس در مسابقه امروز پس از اخراج دانشگر از امید نورافکن در پست دفاع وسط استفاده کرده و قبلاً هم محمد قربانی هافبک خود را در چنین پستی بازی داده بود و به نظر می‌رسد یکی از این دو بازیکن در بازی بعدی مجبور به تشکیل زوج دفاعی طلایی‌پوشان برابر الهلال در عربستان باشد.

1997